Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:28:40 GMT

اعلام برنامه مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۱۷۶۳

اعلام برنامه مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور

برنامه مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور به میزبانی جزیره کیش اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، امید جبلی رئیس کمیسیون داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص زمان‌بندی برگزاری مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار کشور در جزیره کیش اظهار داشت: جهت رعایت سفت و سخت پروتکل‌های بهداشتی ورزشکاران باید طبق جدول زمان بندی مسابقات در سالن حضور یابند و طبق قانون هر ورزشکار جهت گرم کردن باید 45 دقیقه زودتر در محل مسابقه حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانچه برای هر ورزشکار مشکلی در این زمینه پیش آید، خودش مقصر و مسئول است.

وی با تاکید بر اینکه هر استان فقط حق معرفی یک تیم را دارد، افزود: استان تهران می‌تواند 2 تیم در قالب تیم‌های "الف" و "ب" معرفی کند و هر تیم حق معرفی فقط یک ورزشکار در هر دسته مسابقات را دارد. تیم‌ها شامل ورزشکاران، یک مربی و سرپرست می‌شوند.

جبلی در پایان خاطر نشان کرد: ورزشکاران بخاطر رژیم ‌های سختی که گرفته‌اند، بسیار آسیب‌پذیر هستند و جهت حفظ سلامتی آنها و مسئولین حاضر در مسابقات، از آوردن همراه اضافه جداً خودداری شود.

زمان‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

صالحی‌امیری با حضور در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: بدنسازی باید پاک باشد/ تلاش می‌کنیم که این رشته وارد بازی‌های آسیایی شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟