Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتسال گیتی‌پسنداصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان اهورا بهبهان بود که در پایان با نتیجه ۱۰ بر یک میهمان خود را شکست داد.

گیتی‌پسند بعد از پیروزی چهار بر سه مقابل شهروند ساری و قرار گرفتن در صدر جدول صعود خود را به مرحله بعد لیگ برتر قطعی کرد و در بازی پیش رو بدون استرس حاضر شد و توانست در یک بازی کامل برتر، فنی و یک طرفه میهمان خود را با شکست سنگینی روانه خانه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گیتی‌پسند نیمه نخست را با برتری سه بر صفر به پایان رساند و توانست در نیمه دوم هفت بار دروازه حریف را باز کند و شکست سنگینی را به تیم اهورا بهبهان متحمل کند.

در این دیدار برای گیتی پسند قدرت بهادری، سعید احمدعباسی و وحید شفیعی هر کدام سه گل و مهران رضا پور یک گل گلزنی کردند و تک گل اهورا را در این دیدار میلاد یوسفی‌پور به ثمر رساند تا شاگردان شمسایی پیروزی پرگلی را در فصل جاری لیگ برتر تجربه کنند.

از جمله حاشیه‌های این تیم می‌توان به اعتراض برخی از بازیکنان اهورا بهبهان به کادر فنی خود به دلیل تعویض شان اشاره کرد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تا قبل از این دیدار با ۲۱ امتیاز صدرنشین گروه الف لیگ برتر فوتسال شد و هفته آینده در کرج با مقاومت البرز بازی دارد.

لیگ برتر فوتسال در ۲ گروه الف و ب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال گیتی پسند اصفهان اهورای بهبهان گیتی پسند لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در راستای توسعه ورزش در روستا‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقات فوتسال در سالن شهدای اسلامشهر آق‌گل برگزار شد.

هشت تیم از اسلامشهر آق گل و روستا‌های اطراف در این دوره از مسابقات در رده ها‌ی سنی پایه شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

در نهایت تیم شهید رستمی با غلبه بر حریفان خود پیروز میدان شد و به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

در پایان با اهداء حکم قهرمانی و هدایا از نفرات و تیم‌های برتر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال