Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@15:30:04 GMT

آغاز تمرینات آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۲۲۸۰

آغاز تمرینات آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، در راستای برنامه‌های فدراسیون هندبال و اهمیت به مقوله استعدادیابی و پشتوانه سازی در رده‌های سنی پایه، مهدی رهبری 25 دیماه 1398 از سوی علیرضا پاکدل به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال نونهالان پسر منصوب شد. علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال هم ظهر امروز یکشنبه 9 اسفند ماه 1399 طی احکام جداگانه اعضای کادر فنی و مربیان تیم ملی نونهالان کشورمان را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس علیرضا روزانه، محمدرضا جعفرنیا و حمید ربانی کیا به عنوان مربی و محمد سیاوشی به عنوان مربی دروازبان‌ها مهدی رهبری را در قالب کادر فنی تیم ملی هندبال نونهالان ایران همراهی خواهند کرد. 

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال نونهالان کشورمان به منظور آمادگی هر چه بیشتر جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 1401 تمرینات خود را آغاز خواهد کرد و بازیکنان واجد الشرایطی که پیش از این در مسابقات و همچنین در طرح استعدادیابی فراخوان ملی هندبال توسط کمیته استعدادیابی شناسایی شده‌اند به اردوی تیم ملی نونهالان اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قهرمانی آسیا تیم ملی نوجوانان هندبال تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی عصر سه شنبه چهارم ماه در آئین اختتامیه دوره‌های امداد و نجات پسران در بندرعباس، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر و داوطلبان این جمعیت در تمام لحظات آمادگی خود را حفظ می‌کنند تا اگر نیاز بود اقدام عملی داشته باشند.

وی افزود: انسان باید در تمام لحظات آمادگی خود را حفظ کند چرا که به طور کلی انسان در این دنیا مسافر است و همیشه باید برای سفر کردن به سرای آخرت آمادگی داشته باشد.

حجت‌الاسلام شهابی عنوان‌کرد: نوجوانان و جوانانی که این احساس نیاز را کرده‌اند که در دوره‌های امداد و نجات شرکت کنند به اهداف بزرگ‌تری می‌اندیشند چرا که آن‌ها می‌خواهند راه نجات‌گری را پیشه کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر هرمزگان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری دوره‌های امداد و نجات، گفت: شرکت در دوره‌های هلال‌احمر بر هر کسی ضروری است چرا که این دوره‌ها تمرین مسئولیت پذیری و علاوه بر اینکه در شرایط بحران کم حال دیگران است در زندگی نیز به کمک می‌آید.

وی خاطرنشان‌کرد: لازم است مسئولان از طریق فرهنگ سازی جوانان و نوجوانان را نسبت به شرکت در دوره‌های امداد و نجات ترغیب کنند و بسترهای حضور حداکثری جوانان در این دوره‌ها فراهم شود.

کد خبر 6087001

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند