Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:24:35 GMT

جریمه مهاجم پرسپولیس بعد از عکس با منصوریان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۲۷۵۲

جریمه مهاجم پرسپولیس بعد از عکس با منصوریان

مهاجم پرسپولیس به دلیل آنچه که عدم رعایت پروتکل بهداشتی اعلام شده، از سوی کادرفنی با جریمه 20 میلیونی مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس که از زمان شیوع کرونا عملکرد موفقی در کنترل این موضوع داشته، اکنون مهدی عبدی را بنا بر آنچه که عدم رعایت پروتکل اعلام شده، با جریمه مواجه کرد.

 

یحیی گل محمدی و افشین پیروانی از زمان شیوع کرونا و خصوصا در زمان حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا که با تشدید قوانین همراه بود، با پروتکل‌هایی در این زمینه مواجه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر این اساس بازیکنان این تیم باید حداکثر رعایت موارد اعلامی را داشته باشند تا از ابتلا به کرونا دوری کنند. با این حال حضور مهدی عبدی در یکی از مراسم‌ها و انتشار عکسی از او در کنار سهیلا منصوریان، قهرمان ووشو بانوان در شرایطی که بدون رعایت پروتکل و  ماسک زدن، با جریمه کادرفنی و سرپرست باشگاه همراه شده است. در این خصوص مهدی عبدی با جریمه 20 میلیونی و توبیخ کتبی مواجه شده است.

 

افشین پیروانی و یحیی گل محمدی که نظارت دقیقی روی رفتار بازیکنان خصوصا از زمان شیوع کرونا داشته‌اند، باعث شده‌اند تا این تیم کمترین آمار را در این زمینه در بین تیم‌های لیگی از آن خود کند و رعایت پروتکل بهداشتی با شدیدترین وسواس در دستور کار این باشگاه قرار دارد.

مهدی عبدی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی عبدی پرسپولیس تهران رعایت پروتکل مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!

به گزارش "ورزش سه"، با رسمی شدن مالکیت کنسرسیوم بانکی بر باشگاه پرسپولیس حالا همه نگاه‌ها به تصمیمات این کنسرسیوم و در رأس آن بانک شهر خواهد بود که به نظر می‌رسد عملا مدیریت این باشگاه را در دست خواهد گرفت.

بانک شهر در رأس این کنسرسیوم بانکی با بیشترین سهامی که در اختیار گرفته قرار است پرسپولیس را اداره کند و در آینده‌ای نه چندان دور بیشترین نماینده را در هیئت مدیره و تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس خواهد داشت.

اما بانک شهر در شرایطی مالک عمده باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آید که به نوعی مهمترین طلبکار از این باشگاه هم هست. باشگاه پرسپولیس طی دو سال گذشته وام‌های کلانی از این بانک دریافت کرده و به خاطر ارتباط خوب و مثبت مدیران باشگاه با این بانک توانسته بخش عمده‌ای از مشکلاتش را با این وام‌ها رفع و رجوع کند.

طبق گزارش مالی منتهی به 30 آذرماه سال 1401 باشگاه پرسپولیس حدود 200 میلیارد تومان از این بانک وام گرفته بوده که بخشی از آن تسهیلات ارزی و بقیه ریالی بوده است. در عین حال طبق همان گزارش 42.4 میلیارد تومان از این وام‌ها شامل جریمه شده بود.

همچنین باشگاه پرسپولیس طبق اطلاعات منتشر شده در سایت کدال پنج فقره از بانک شهر وام گرفته که مجموع آن 7.3 میلیارد تومان بوده اما نزدیک به 29 میلیارد تومان جریمه شده است.

با این وجود یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گوید تمام وام‌هایی که باشگاه پرسپولیس از بانک شهر گرفته بود در حال تسویه است و با توجه به سپرده‌ای که این باشگاه در بانک فوق داشته از محل سود سپرده پرداخت شده و جریمه‌ای هم شامل حال باشگاه نشده است اما تنها بازپرداخت آن تسهیلات ارزی مانده که به صورت قرض الحسنه بوده است.

از سوی دیگر هم باشگاه پرسپولیس هم استقلال وام بلند مدت 2.5 میلیون دلاری از بانک شهر دریافت کرده‌اند که ماجرای این وام جداست.

با این حساب باشگاه پرسپولیس به بزرگترین طلبکار خود رسیده است و مدیران باشگاه باید خوشحال باشند که طلب‌های باقیمانده با بخشی از درآمدهای حاصله این باشگاه تهاتر خواهد شد و نگرانی جدی‌ای بابت بازپرداخت اقساط بعدی یا تعویق بازپرداخت وام و جرایم احتمالی ندارند.

در گام اول شاید با توافق و همکاری بانک مرکزی پرسپولیس به پاداش عظیم 3.5 میلیون دلاری خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا که مدت‌هاست بلوکه شده ودستیابی به آن دشوار است، دست یابد و بخش عمده‌ای از بدهی‌هایش به بانک شهر را تهاتر کند. در واقع باشگاه پرسپولیس می‌تواند به این درآمد 3.5 میلیون دلاری خود در ای‌اف‌سی به عنوان یک پشتوانه برای وام بلندمدت خود از بانک شهر حساب کند و اینگونه نیست که وام بلندمدتش پشتوانه مناسبی نداشته باشد و در صورت نیاز با دریافت مطالبات خود از ای‌ف‌سی وام کلان و طولانی مدت خود از بانک شهر را نیز تهاتر خواهد کرد.

البته باشگاه پرسپولیس وام‌های دیگری از بانک‌های ملی و صندوق کارآفرینی امید هم گرفته بوده که یکی از مدیران این باشگاه می‌گوید آنها نیز در حال بازپرداخت شدن است.

دیگر خبرها

  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی