Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین دهقان روز شنبه در سفر خود به ارومیه در جمع معتمدان و فعالان اقتصادی آذربایجان غربی، اظهار داشت: با گذشت زمان هرچند پیمودن مسیر انقلاب اسلامی سخت‌تر می‌شود ولی همین امر سبب خودسازی بیشتر نیروهای انقلابی شده است.

وی با بیان اینکه باید بیشتر از گذشته برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم، گفت: حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری مورد انتظار مردم از مسوولان کشور هستند که باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره اینکه انقلاب حلقه واصل مسوولان با مردم است، بیان کرد: مسیری که برای اعتلای نظام و انقلاب انتخاب کرده‌ایم، مسیر درستی بوده و هیچ انرژی منفی نمی‌تواند ما را از این گذرگاه منحرف کند.

دهقان که کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرده،  با بیان اینکه وابسته به هیچ جریان سیاسی و حزبی نیست، تصریح کرد: همواره به عنوان یک نیروی انقلابی در خدمت نظام و مردم هستم.

"حسین دهقان" شامگاه دیروز وارد ارومیه شد و امروز پس از حضور در مزار شهدا با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز دیدار خواهد کرد.

مسوولیت همراهی وی در آذربایجان‌غربی را حزب همت بر عهده دارد.

۱۷۲۷۲۱۶

کد خبر 1490644

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسین دهقان انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بر ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی اعضای مجمع نیروهای انقلاب تاکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات استانی و ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید حسین بهشتی‌نژاد امشب _چهارشنبه نهم فرودین _در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: شیعه به معنای پیرو سایه به سایه ائمه (ع) است، امشب ۱۷ ماه رمضان مصادف با جنگ بدر است که عدد مسلمانان در این جنگ ۳۱۳ نفر و عدد دشمنان ۳ برابر بود اما به دلیل اخلاص و استقامت مسلمانان فرشتگان به نصرت مسلمانان آمدند.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه گذشته، ضمن قدردانی از همه کاندیداهایی که با حضور خود به افزایش شور انتخاباتی کمک کردند، گفت: از همه کاندیداهایی که رأی آورده یا نیاوردند و به ویژه کاندیداهای مجمع می‌خواهیم که کمترین حرمت‌شکنی را نسبت به سایر کاندیداها نداشته باشند؛ چرا که هر کدام از کاندیداها ظرفیتی معنوی، علمی و انقلابی هستند که شناخته نشده‌اند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات نوروزی و تصمیم برای افزایش تعامل و ارتباط با نمایندگان منتخب به صورت ماهانه ابراز کرد: برای اینکه مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بخواهد پویاتر، زنده‌تر و بروزتر شود، لازم است به بازخوانی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بپردازد و خود را در مسیر ارتقای سطح معنوی، علمی و فنی در کنار تعامل با نمایندگان قرار دهد.

وی ادامه داد: گزارش گرفتن از نمایندگان منتخب به تنهایی مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه لازم است مسائل و مشکلات استانی و حتی ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود چرا که انتظارات از مجمع نیروهای انقلاب بیشتر است.

آیت الله بهشتی نژاد با اشاره به ظرفیت‌های مضاعف استان اصفهان، بر پیگیری جدی مطالبات مردم توسط نمایندگان استان تاکید و خاطرنشان کرد: با بروز بودن و ارتقای سطح علمی مجمع، نمایندگان نیز خواهند دانست که پشتوانه آنها انسان‌های آگاه و مطالبه‌گر فنی هستند نه افرادی که احساسی تصمیم می‌گیرند.

کد خبر 739808

دیگر خبرها

  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • استان قم از لحاظ نرخ رشد مشارکت در انتخابات، در جایگاه اول کشور ایستاد
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • رژیم صهیونیستی در آخرین لحظات عمر خود به هر جنایتی دست می‌زند
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است