Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران استقلال روی پول فروش قائدی حساب باز کرده اند، مبلغی که می تواند بسیاری از مشکلات آبی ها را حل کند

مهدی قائدی خواهان گنجانده شدن بندی در قراردادش است که به موجب آن در صورت دریافت پیشنهاد خارجی، با پرداخت 500 هزار دلار اجازه جدایی از استقلال را داشته باشد. اما چرا باشگاه استقلال با خواسته بازیکن خود موافقت نمی کند؟

به گزارش طرفداری، باشگاه استقلال پیش از آغاز فصل پیشنهاد 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیون دلاری برای مهدی قائدی دریافت کرد. یک باشگاه قطری برای جذب ستاره آبی ها حاضر به پرداخت 2.8 میلیون دلار بود که این پیشنهاد با پاسخ منفی استقلال مواجه شد. در این پیشنهاد 1.5 میلیون دلار به باشگاه استقلال می رسید و 1.3 میلیون دلار به مهدی قائدی. پس از پاسخ منفی باشگاه استقلال، قطری ها قضد داشتند 2 میلیون دلار به استقلال پرداخت کنند و 800 هزار دلار به قائدی، با این قول که فصل بعد دستمزد این بازیکن افزایش یابد. اما استقلال باز هم حاضر به فروش بازیکن خود نشد.

آن زمان استقلال با مشکلات مالی زیادی از جمله مطالبات وینفرد شفر مواجه بود. در چنین شرایطی استقلال حاضر به فروش بازیکن خود نشد. حالا قائدی از باشگاه می خواهد در صورت دریافت پیشنهاد خارجی با پرداخت 500 هزار دلار اجازه جدایی از استقلال را داشته باشد. با مخالفت باشگاه، قائدی حتی راضی شد یک میلیون دلار بدهد و از باشگاه جدا شود اما استقلالی ها باز هم رضایت ندادند.

دلیل مخالفت باشگاه استقلال با درخواست قائدی مشخص است. آبی ها از فروش او قبل از آغاز فصل صرف نظر کردند در حالی که دو میلیون دلار به باشگاه می رسید. حال هیچ توجیهی ندارد که با 500 هزار یا حتی یک میلیون دلار، بازیکنی که تا سال 1402 قرارداد دارد، بند خروج بگیرد.

باشگاه استقلال معتقد است با فروش قائدی در پایان فصل می تواند به درآمد قابل توجهی برسد. استقلال با قائدی قرارداد 5 ساله بست. در فوتبال قرارداد بلندمدت با استعدادهای جوان یک سرمایه گذاری منطقی محسوب می شود. استقلالی ها هم می خواهند از سرمایه خود نهایت استفاده را ببرند. استقلال با فروش قائدی در پایان فصل هم می تواند طلب استراماچونی را پرداخت کند و هم تا زمان یافتن جایگزین مناسب، از ستاره خود نهایت استفاده را ببرد.

اما اگر استقلالی ها امروز با درخواست قائدی برای بند خروج موافقت کنند، این بازیکن فردا می تواند از باشگاه جدا شود چرا که او همین حالا هم پیشنهاد دارد.

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس