Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:14:03 GMT

مسابقات طناب کشی در کمالشهر

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۳۰۸۶

مسابقات طناب کشی در کمالشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مسابقات طناب کشی به منظور توسعه ورزش همگانی در کمالشهر برگزار شد.

در مسابقات  طناب کشی ۸ تیم از مناطق مختلف شهرستان  با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان این مسابقات تیم سام کمالشهر عنوان قهرمانی رو از آن خود کرد، تیم‌های ایستگاه ۱۰۵ و ۱۲۴ آتش نشانی کرج هم دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طناب کشی مسابقات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند از صعود به فینال باز ماند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار شد پایان مسابقات تراپ در قطر برگزار شد که محمد بیرانوند به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز ۱۲۱ در رده پنجم مشترک ایستاد و راهی مرحله «تیرحذفی» شد.

بیرانوند در این بخش از رقابت‌ها پس از حذف ۸ ورزشکار رقیب در جایگاه هفتم ایستاد و با وجود عملکرد قابل قبول در این مسابقات از صعود به فینال باز ماند.

در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز ۱۰۷ را ثبت کرد.

تیم ملی ایران با ۷ تیرانداز در این مسابقات حضور دارد. مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو بر عهده دارد.

کد خبر 6086855

دیگر خبرها

  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • از جان گذشتگی در عمق چاه
  • حامد اصغری در تیم ملی ارتش
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری