Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک پاسارگاد با هدف تکمیل و توسعه طرح «تسهیلات ارزان‌قیمت» و همچنین بهره‌مندی هر چه بیشتر گروه مشتریان حقیقی از تسهیلات این بانک، اقدام به ارائه «کارت اعتباری ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد» کرده‌است.
افزایش قدرت خرید مصرف‌کنندگان از جمله عوامل بسیار مؤثر در حمایت از تولید ملی و به‌تبع آن رشد و توسعه اقتصادی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع با حمایت از مصرف‌کنندگان و تقویت قدرت خرید آن‌ها، مصرف‌کنندگان جهت تأمین نیازهای خود اقدام به خرید کالای داخلی می‌کنند و بدین ترتیب چرخۀ رشد و شکوفایی اقتصاد به حرکت درمی‌آید.
-کارت اعتباری به چه کارت‌هایی گفته می‌شود؟
کارت اعتباری را می‌توان به عنوان ابزاری مناسب جهت دریافت تسهیلات خرد دانست. در واقع این کارت نوعی از خدمات بانکی است که برای اعطای تسهیلات خرد و افزایش قدرت خرید مصرف‌کنندگان به ایشان ارائه می‌شود. مصرف‌کنندگان می‌توانند از طریق دریافت کارت اعتباری ضمن دریافت تسهیلات مناسب با نرخ بازگشت پایین، از مزایای آن بهره‌مند شوند.
از جمله ویژگی‌های مهمی که مردم برای تأمین مالی کالا و خدمات مورد نیاز خود در نظر می‌گیرند در دسترس بودن منابع و همچنین قدرت مدیریت منابع است. اعطای تسهیلات خرد در قالب کارت اعتباری باعث می‌شود مشتریان دسترسی سریع‌تری به منابع مالی لازم در قالب اعتبار خرید، از بانک‌ها داشته باشند و بانک‌ها نیز با اطمینان بیشتر و روال اداری کمتر بتوانند این اعتبار را برای مشتریان فراهم کنند.
- ویژگی‌های کارت اعتباری ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد با هدف تکمیل و توسعه طرح «تسهیلات ارزان‌قیمت» و همچنین بهره‌مندی هر چه بیشتر گروه مشتریان حقیقی از تسهیلات این بانک، اقدام به ارائه «کارت اعتباری ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد» کرده‌است. طرح کارت اعتباری ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد، بر مبنای نتیجۀ اعتبارسنجی مشتریان و در راستای تلاش در جهت گسترش هرچه بیشتر سطح مراودات ایشان با بانک طراحی شده‌است. در این طرح بر اساس امتیاز سپرده‌های مشمول مشتریان، تسهیلاتی در قالب عقد مرابحه و از طریق ابزار کارت اعتباری به آنان اعطا می‌شود.
مهم‌ترین ویژگی‌های این طرح عبارتند از:
این طرح برای کلیه مشتریان حقیقی که دارای سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت‌عادی یا قرض‌الحسنه جاری (با دسته‌‌چک یا بدون دسته‌چک) هستند در نظر گرفته شده‌است.
مشتریان جهت بهره‌مندی از مزایای کارت اعتباری ارزان قیمت پاسارگاد ابتدا باید از طریق اپلیکیشن «ویپاد» درخواست خود را ثبت کنند، و پس از آن برای اعتبارسنجی و بررسی شرایط اعتباری خود به شعبه عامل مراجعه فرمایند.
همچنین متقاضیان باید سطح احراز هویت خود را در اپلیکیشن ویپاد حداقل تا سطح3 (ثبت تاریخ تولد مشتری توسط ایشان و تطابق اطلاعات با استعلام اخذ شده از سامانۀ ثبت احوال) ارتقا دهند.
بعد از گذشت حداقل 3ماه از ثبت درخواست و دارا بودن شرایط اعتباری لازم، اعتبارسنجی صورت می‌گیرد، و این تسهیلات در قالب کارت‌اعتباری به متقاضیان با شرایطی به شرح زیر ارائه می‌شود:
نحوۀ محاسبه امتیاز جهت برخورداری از این طرح بدین صورت است که به ازای هر 1،000،000ریال «حداقل موجودی روزانه» سپرده‌های مشمول مشتریان از زمان «ثبت درخواست دریافت تسهیلات»، یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود و امتیاز تجمعی سپرده‌های مشمول مشتریان از زمان ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن ویپاد، حداقل به مدت 3ماه و حداکثر به مدت 1‌سال، محاسبه خواهد شد.
حداقل مبلغ تسهیلات اعطایی به مشتریان در قالب این طرح، مبلغ 100میلیون ریال و حداکثر مبلغ مذکور 300میلیون ریال می‌باشد. البته باید توجه داشت، از آنجا که مجموع اعتبار قابل تخصیص از سوی شبکه بانکی کشور به هر مشتری در قالب کارت اعتباری، حداکثر 500میلیون ریال است، لذا تخصیص اعتبار در قالب کارت اعتباری و از طریق این طرح نیز در مجموع اعتبار قابل تخصیص به هر مشتری، لحاظ خواهد شد.
شایان ذکر است نرخ سود بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری در ازای ماندگاری وجوه در سپرده قرض‌الحسنه جاری مشتری، متناسب با ضریب اعطای تسهیلات و با توجه به شرایط درخواستی ایشان 12، 15 و 18درصد است؛ همچنین نرخ سود بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری در ازای ماندگاری وجوه در سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی مشتری، متناسب با ضریب اعطای تسهیلات و با توجه به شرایط درخواستی ایشان 15 و 18درصد است.
مهلت بازپرداخت این تسهیلات به‌صورت یکجا حداقل 3ماه و حداکثر 1سال، و به‌صورت اقساطی حداقل 12ماه و حداکثر 36ماه است. مشتریان حداکثر 1سال پس از ثبت درخواست فرصت دارند تا از امتیازات خود برای دریافت تسهیلات استفاده کنند.
دریافت و نصب اپلیکیشن ویپاد از طریق بازارهای مجاز نرم‌افزاری یا سایت بانک پاسارگاد به ‌نشانی www.bpi.ir و یا وب‌سایت ویپاد به آدرس www.wepod.ir امکان‌پذیر است.
متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.bpi.ir/icc مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره‌82890 تماس حاصل نمایند.
اخبار پولی مالی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارت اعتباری ارزان قیمت بانک پاسارگاد قالب کارت اعتباری دریافت تسهیلات اعطای تسهیلات مصرف کنندگان ثبت درخواست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این مواد ارزان‌قیمت سلامت شوید

آفتاب‌‌نیوز :

 کارشناسان ۲ مورد مهم از مواد غذایی را برای کمک به افراد در داشتن زندگی طولانی به اشتراک گذاشتند و این ۲ ماده غذایی ارزان و در دسترس هستند و می‌توانید آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

به نقل از هلث، کارشناسان تغذیه از مزایای استفاده از این ۲ سوپر غذای مقرون به صرفه در وعده‌های غذایی روزانه‌تان خبر می‌دهند.

به نظر می‌رسد این ضرب‌المثل قدیمی که یک سیب در روز شما را از مراجعه به پزشک دور نگه می‌دارد، درست است. به کمک مواد معدنی و ویتامین‌ها، میوه‌هایی به‌عنوان ماده غذایی مبارز با کلسترول شناخته می‌شوند که خطر بیماری قلبی را کاهش می‌دهند.

علاوه بر این، افزودن غلات سبوس‌دار به رژیم غذایی می‌تواند به‌طور قابل توجهی برای مواردی مانند فشار خون و سطح قند خون مفید باشد و به‌عنوان سپری در برابر دیابت، سرطان‌ها و چاقی عمل کند.

نتایج تحقیق منتشرشده در نشریه JAMA Internal Medicine نشان می‌دهد، افرادی که روزانه حداقل یک سیب مصرف می‌کنند، در مقایسه با افرادی که این میوه را مصرف نمی‌کنند، کمتر به پزشک عمومی مراجعه می‌کنند.

در مقایسه سیب با پرتقال، سیب حاوی ویتامین C کمتری است. سیب با دارا بودن فیبر قابل توجه ۲ برابر مقدار موجود در گلابی فیبر دارد. پکتین، نوعی فیبر منحصر به فرد موجود در پوست سیب، به‌طور عمده به مزایای سلامتی کمک می‌کند.

راب هابسون، متخصص تغذیه گفت: پکتین که در گلابی همچنین در آلو یافت می‌شود، بر اساس نتایج تحقیقات و بازبینی مطالعات گذشته منتشرشده در مجله Clinical Nutrition، برای بهبود سطح کلسترول خون مفید است و خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد.

بر اساس گزارش منتشرشده Gloucestershire Live، کارشناسان همچنین از افراد خواستند که غلات سبوس‌دار بیشتری مانند کینوا، بلغور، چاودار، جو دوسر، گندم اسپلت (گندم آلمانی) و گندم سیاه را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

ریانون لامبرت، متخصص تغذیه گفت: سبوس و جوانه غلات سبوس‌دار مملو از ویتامین‌های گروه B، آنتی‌اکسیدان‌ها و مقادیر کمی چربی‌های سالم هستند. مصرف روزانه آنها با سلامت روده و قلب و پیشگیری از دیابت، سرطان و چاقی مرتبط است.  

نتایج تحقیق منتشرشده در مجله Nutrition نشان داد که مصرف حداقل ۵۰ گرم غلات سبوس‌دار در روز می‌تواند خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. نتایج حاصل تحقیقی ۱۵ ساله بود که رژیم غذایی بیش از ۵۵ هزار نفر را تجزیه و تحلیل کرد.

علاوه بر این، محققان دانشگاه تافتز دریافتند که افراد میانسالی که حداقل سه وعده غلات سبوس‌دار در روز مصرف می‌کنند، در مقایسه با افرادی که کمتر از نیم وعده در روز مصرف دارند، افزایش کمتری در اندازه دور کمر، فشار خون و سطح قند خون نشان دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • ماجرای کارت سوخت و مالیات مهریه!
  • با این مواد ارزان‌قیمت سلامت شوید