Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امیدوار رئیس پلیس ناجادر تبریز با حضور درکمسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:در وضعیت اول با ۳ هزارو ۵۰۰ تیم طبق سال‌های ۹۸ و قبل از آن آماده مدیریت جاده‌ای در شرایط عادی هستیم.

اوادامه داد:در وضعیت دوم طبق سال قبل با اعمال محدودیت‌های تردد اعمال قانون خواهیم کردو در موقعیت سوم طبق محدودیت‌های منطقه‌ای یا شهرستانی اعمال قانون خواهیم کرد،که محوریت شهر‌های بزرگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس ناجادر تبریز گفت:البته تا به امروز هیچ تصمیم رسمی برای ما ابلاغ نشده است و طبق آخرین تصمیمات ستاد کرونا برنامه ریزی‌های خود را در نوروز اعمال خواهیم کرد.

امیدوار در پایان وضعیت راه‌های استان را نسبت به سایر استان‌ها مطلوب ارزیابی کرد و گفت:توجه به راه‌های فرعی و روستایی آشکارسازی ناوگان حل و نقل در جاده‌های استان از جمله مواردی هست که در استان باید به آن‌ها رسیدگی شود.

علیزاده مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی هم گفت:در استان ما ۱۴ هزار کیلومتر راه در استان داریم که ۱۰ هزار کیلومتر آن راه روستایی است و ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن‌ها آسفالت شده است.

او افزود:برای نگهداری راه‌های استان ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد شده بود،که تاکنون ۳۰ درصد آن محقق شده است.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای نگهداری راه‌های استان گفت:امسال ۲۷۰ هزار تن آسفالت ریزی در جاده‌ها داشتیم همچنین در طول جاده‌ها ۵۸ مورد دوربین ثبت تخلفات وجود داشت که امسال ۴۲ مورد هم اضافه کردیم و تا پایان اسفند ماه هم ۱۱ مورد دیگر اضافه خواهد شد تا بخشی از هدف الکترونیکی کردن جاده‌ها تحقق یابد.

رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در آذربایجان شرقی هم با تاکید بر جدی گرفتن جریمه‌های کرونایی در جاده‌ها و تردد‌ها گفت:با شناسایی موارد کرونای انگلیسی در استان نگرانی‌ها از شیوع دور جدید کرونا در استان افزایش یافته است که تصمیمات جدید جاده‌ای برای نوروز ۱۴۰۰ به طور جدی بعد از ابلاغ اجرایی خواهد شد.

کریم نژاد رئیس پلیس استان هم در این نشست از کاهش ۱۹ درصدی تصادفات جاه‌ای نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت:با این کاهش ۱۳ درصد فوتی‌ها هم بر اثر تصادفات در استان کاهش داشته و ۵۸ درصد از تصادفات در راه‌های اصلی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس تصادف رانندگی محدودیت های کرونایی نوروز1400 جاده ها جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین، اردستان و نظنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و آب‌گرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ادامه بارش‌ها تا فردا پیش بینی شده است، توصیه می‌شود از تردد و توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی و ابراهه‌ها خودداری و سفرهای غیرضرور در محورهای این مناطق تا رفع شرایط آب‌گرفتگی لغو شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم‌های امدادی در حال تخلیه آب از منازل در معرض آب‌گرفتگی هستند و عوامل راهداری و پلیس با اعمال محدودیت‌های موقت تردد در محورهای سیل گیر و کنترل ترافیک نسبت به ایمن سازی راه‌ها اقدام می‌کند.

شیشه فروش ادامه داد: تداوم بارش‌ها موجب آب‌گرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، جاده علویجه، جاده بادرود به کاشان و محورهای جاده‌ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شده است و شاهد انسداد موقت جاده بادرود کاشان و کندی تردد در محورها هستیم.

وی گفت: محور جاده‌ای اصفهان - خور و محدوده گردنه زنجیرگاه به دلیل آب‌گرفتگی و نداشتن ایمنی کافی توسط پلیس راه تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 747300

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان