Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، عصر امروز (شنبه - ۹ اسفند) جعفر سمیعی به همراه اعضای هیئت مدیره و همتای خود در باشگاه استقلال برای ساعاتی در نشست صمیمانه با پیروز حناچی، شهردار پایتخت شرکت کردند.

مدیرعامل پرسپولیس در این نشست که فضایی دوستانه داشت، موفق شد قول واگذاری سند ورزشگاه شهید کاظمی را از شهردار تهران بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این واگذاری نیاز به طی کردن روند قانونی دارد و باید پس از انجام امور از سمت شهرداری، توسط وزارت ورزش و جوانان در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد. اعضای هیئت مدیره نیز خواستار تسریع روند واگذاری شدند تا یکی دیگر از نگرانی‌های هواداران از بین برود.

سمیعی در بخشی از صحبت‌های خود، پیشنهاد کرد شهرداری در مسیر انجام مسئولیت اجتماعی خود، با تعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت‌های فرهنگی بیشتری برگزار کند.

موضوع دیگر، در مورد درآمد پایدار باشگاه پرسپولیس بود که شهرداری می‌تواند در این امر نیز وارد عمل شده و به سرخپوشان کمک کند. البته باشگاه پرسپولیس چند طرح مهم دارد و مدیران باشگاه ابراز امیدواری کردند با همکاری شهرداری، به اجرایی شدن این طرح‌ها کمک شود.

در نهایت، مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به این که باشگاه هیچ نوع بودجه دولتی ندارد، پیشنهاد داد ردیف بودجه مشخصی تعیین شود که این درخواست با استقبال حناچی مواجه شد و او تاکید کرد حالا که فصل بودجه است، با کمک شورای شهر، ردیف بودجه‌ای برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته شود و از این طریق، به این باشگاه ها کمک مالی شود.

وعده‌های شهردار تهران باعث ایجاد دلگرمی برای تیم مدیریتی پرسپولیس شد و این امیدواری وجود دارد که با مساعدت حناچی، باشگاه بتواند هر چه زودتر سند ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار بگیرد و سپس با کمک شهرداری، طرح‌های دیگر خود در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی را از طریق دریافت ردیف بودجه در شورای شهر پیش ببرد.

بیشتر بخوانید

کرمانی مقدم: پرسپولیس به راحتی قهرمان لیگ می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حناچی استقلال تهران پرسپولیس تهران شهرداری تهران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در خرداد امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالمطهر محمدخانی درباره راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری تهران در دوره مدیریت جدید در حوزه ارتباطات، تأسیس خانه روزنامه‌نگاران بود.

وی با بیان اینکه با همراهی و موافقت اعضای شورای شهر تهران در قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ این مهم در بودجه در نظر گرفته شد و در بودجه سال جاری نیز تأسیس خانه روزنامه‌نگاران جزو تکالیف قانونی مرکز ارتباطات شهرداری تهران گذاشته شد، افزود: با همراهی و کمک شهردار منطقه هفت تهران یکی از خانه‌های به نسبت تاریخی منطقه در سه راه طالقانی برای این خانه اختصاص داده شد.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بازطراحی مفهومی این خانه انجام شده است و قرار بود بیستم فروردین سال جاری افتتاح شود، اما تصمیم گرفتیم که فاز توسعه‌ای این خانه که قرار بود پس از افتتاح تکمیل شود را قبل از افتتاح نهایی کنیم تا مجموعه کامل‌تر و بزرگ‌تری در اختیار روزنامه‌نگاران قرار گیرد.

محمدخانی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده خانه روزنامه‌نگاران در خرداد ماه امسال افتتاح خواهد شد.

وی در مورد جزئیات فعالیت این خانه تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خانه روزنامه‌نگاران محور فعالیت‌های روزنامه‌نگاران قرار گیرد و فضایی برای دورهمی، برگزاری رویدادها و نشست‌ها، مراسم و فعالیت خبرنگاران آزاد خواهد بود و در نظر داریم فضاهایی برای گفت‌وگو و مصاحبه ایجاد کنیم تا خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بتوانند به فعالیت خود بپردازند.

کد خبر 746502

دیگر خبرها

  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک