Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@06:34:28 GMT

جشن نیکوکاری در بهاباد غیر حضوری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۳۷۲۱

جشن نیکوکاری در بهاباد غیر حضوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در بهاباد، حمید دهقان بهابادی عصرامروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری در شهرستان بهاباد با شعار عیدی برای همه در روزهای ۱۳ و۱۴ و۱۵ اسفند برگزار و کمک‌های خیرین برای نیکوکاران در شب عید جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان این‌که در روز جشن نیکوکاری هشت پایگاه ثابت و سیار کار جمع آوری کمکهای مردم نوع‌دوست را بعهده دارند، افزود: مردم خیر و نیکوکار بهاباد سال گذشته مبلغی بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد بهاباد  از جشن نیکوکاری به عنوان نمود عینی ایثار و فداکاری هموطنان در جهت کمک به همنوعان خود یاد کرد و گفت: ما با تاسی از آموزه های دین باید این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم تا بتوانیم در راستای زدودن فقر و ایجاد نشاط و همدلی گام برداریم.

دهقان تصریح کرد: جشن نیکوکاری در پایان سال به منظور تامین اقلام شب عید دانش آموزان و نیازمندان جامعه با شعار عیدی برای همه در روزهای ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه در کلیه مدارس و دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مصلی های نماز جمعه اجرا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد بهاباد در ادامه  تاکید کرد با توجه به توصیه‌های  وزارت بهداشت  در خصوص شیوع  ویروس کرونا مراسم  نیکوکاری  در این شهرستان به صورت غیر حضوری  و هوشمند برگزار می‌شود و از طریق  برنامه شاد دانش آموزان نیز قابل استفاده میباشد .

به منظورهرچه بهتر برگزارشدن جشن نیکوکاری جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی جشن نیکوکاری باحضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج و مسئو ل بسیج سازندگی و رئیس کمیته امداد در دفترمدیر کمیته امداد بهاباد برگزارشد .

رئیس کمیته امداد بهاباد بابیان اینکه روش‌های غیرحضوری برای مشارکت مردم بهاباد در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است افزود :خیران می توانند جهت کمک به نیازمندان در روز جشن نیکوکاری با روش غیرحضوری با کد دستوری # ۰۳۵۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۰۴۴۷ کمکهای خود ر ا به نیازمندان پرداخت کنند .

انتهای پیام /الف

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد جشن نیکوکاری کمیته امداد بهاباد رئیس کمیته امداد جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی که روز پنجشنبه و با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر، اکبر گنجه معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار این شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد، ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

در این مراسم که رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران ادارات نیز حضور داشتند، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها ۲۳ میلیارد تومان است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

حمید صمیمی افزود: در اسلامشهر نیز امروز ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود که شامل تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه این مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره آماده سازی این جهیزیه‌ها پرداخت.

کد خبر 6082125

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان