Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح پیش فروش هفت محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو از فردا دهم اسفند به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش عصر ایران در این طرح، محصولات پژو 206 تیپ دو، پارس بنزینی، پارس TU5، سمند ال‌ایکس بنزینی، سورن‌پلاس، پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای و رانا پلاس عرضه شده است. موعد تحویل این هفت محصول بر اساس نوع خودرو انتخابی، از دی تا اسفند سال آینده تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانند روال قبلی، اسامی نفرات برگزیده پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، از طریق قرعه‌کشی و با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام در این طرح، می‌توانند از فردا به پایگاه فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.
برای پاسخ‌گویی به سوالات حین ثبت نام نیز شماره تلفن 02182272727 اختصاص یافته است.

جدول فروش به شرح زیر است:

لینک کوتاه: asriran.com/003F47

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالمندی، ژاپن را به دردسری عجیب انداخت

تولید و فروش پوشک‌های بازیافتی در ژاپن برای اولین بار در جهان آغاز شد و نکته عجیب اینجاست که پوشک‌ها نه برای بچه‌ها بلکه عمدتا برای جمعیت سالمند این کشور

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ژاپن از آغاز فروش اولین پوشک‌های بازیافتی جهان درون مرزهای خود خبر داد و اعلام کرد که محصول ساخته‌شده از پوشک‌های مستعمل پس از استریل کردن، سفید کردن و خوشبو کردن در مراکز خرید به فروش خواهد رسید.

پوشک‌های بازیافتی در ژاپن

یک شرکت ژاپنی فروش اولین پوشک‌های بازیافتی جهان را آغاز کرده است، زیرا جامعه سال‌خورده این کشور متقاضی تغییر پوشک‌های کودکان به پوشک‌های بزرگسالان هستند. در اصل جمعیت ژاپن باعث کاهش تقاضا برای پوشک‌های کودکان شده است و انتظار می‌رود فروش پوشک‌های کودکان به افراد مسن‌تر ادامه داشته باشد، تا آنجا که حتی تولیدکنندگان این محصولات اعلام کرده‌اند در اواخر سال جاری به دلیل کاهش شدید تقاضا، تولید پوشک کودکان را متوقف خواهند کرد و در عوض تولید محصولات بهداشتی برای افراد مسن را افزایش خواهد داد.

ژاپن فرآیند فروش پوشک‌های بازیافتی را افقی توصیف کرده است، زیرا اقلام بازتولید شده به‌جای تبدیل شدن به محصولات مختلف، مشابه نمونه‌های اولیه‌ای هستند که از آن‌ها بازیافت شده‌اند. به این معنی که محصولات استفاده شده به کالای اصلی خود بازتولید می‌شوند و در نهایت توسط خرده‌فروشان ژاپنی در ۶۸ فروشگاه فروخته می‌شوند.

در تولید این محصولات از یک فرآیند طراحی‌شده خاص برای از بین بردن باکتری‌ها و بوها با استفاده از ازن و فناوری استریل کردن، سفید کردن و خوش‌بو کردن استفاده شده است تا اطمینان حاصل شود که پوشک‌های بازیافتی عاری از بو و باکتری‌های نامطبوع هستند.

این شرکت تولید پوشک‌های بازیافتی بزرگسالان را در سال ۲۰۲۲ آغاز کرد و در ابتدا آن‌ها را در اختیار بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان قرار داد. پوشک‌ها در ابتدا در بیمارستان‌ها و مراکز مراقبت پرستاری کاگوشیما مورد استفاده قرار گرفت و تولیدکنندگان تاییدیه کارشناسان مربوطه را در مورد بهداشتی بودن محصولات خود دریافت کرده‌اند.

در حال حاضر نیز مجموعه‌ای که اکنون در معرض فروش عمومی قرار دارد شامل پوشک‌های مخصوص کودکان می‌شود که قیمت آن‌ها تنها کمی بیشتر از پوشک‌های یک‌بار مصرف معمولی است و طبق نظر مشتریانی که از این محصولات استفاده کرده‌اند، هیچ تفاوتی با پوشک‌های معمولی ندارند.

کد خبر 746833

دیگر خبرها

  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • سالمندی، ژاپن را به دردسری عجیب انداخت
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در کارخانه اعلام شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲ اردیبهشت + جدول
  • فروش فوری ایران خودرو با تحویل ۳ ماهه + جزئیات و جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱ اردیبهشت+ جدول