Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@12:41:11 GMT

دستگیری بدهکار بزرگ مالیاتی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۴۰۹۰

دستگیری بدهکار بزرگ مالیاتی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری 2 متهمی که با دور زدن قانون مرتکب فرار مالیاتی به ارزش 188 میلیارد ریال شده بودند در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فرار مالیاتی در یکی از شرکت های واردات کالا، تحقیقات تخصصی بر روی این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، 2 نفر با ثبت شرکتی تجاری به نام یک فرد عادی در مبادی گمرکی کشور با سوء استفاده از کارت بازرگانی صادر شده برای وی اقدام به واردات عمده کالا  کرده و  اجناس وارداتی را در بازار به فروش رسانده و از پرداخت مالیات مربوطه خودداری کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی های به عمل آمده از سوی کارشناسان حقوقی اداره کل امور مالیاتی، فرار مالیاتی صورت گرفته در این پرونده بالغ بر 188 میلیارد ریال است، گفت: در این خصوص 2 متهم اصلی و افراد ذی نفع در این پرونده  دستگیر و ضمن مسدود شدن حساب های آنها برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ هاشمی فر در پایان خاطر نشان کرد: برابر قانون سوء استفاده از کارت بازرگانی افراد و اشخاص به منظور فرار مالیاتی جرم است و پلیس با هرگونه پولشویی و فرار مالیاتی، قاطعانه برخورد کرده و موضوع را تا بازگرداندن حقوق از دست رفته به بیت المال دنبال می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان حوادث فرار مالیاتی فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: بادریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در شهر اصفهان در خصوص فروش غیرمجاز دارو‌های ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.


سرهنگ حسین بساطی افزود: در بازرسی از این محل ۴۷ لیتر شربت و ۲۶ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد کشف شد.


وی گفت: متصدی این واحد صنفی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • جلوگیری از فرار مالیاتی چند همتی با شناسایی ۱۴۰ شرکت صوری
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند