Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسری حسنی درباره افتتاح خانه موزه شهید تندگویان گفت: در صورت ارسال ابلاغ انجام موزه آرایی، در بهار 1400 افتتاح خانه موزه شهید تندگویان انجام می‌شود.

به گزارش برنا؛ کسری حسنی، سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت مرمت خانه موزه شهید تندگویان به خبرنگار برنا گفت: خانه شهید تندگویان از سال 91 و 92 به مرکز ناامنی برای تجمع معتادان متجاهر تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این خانه در همان سال توسط وزارت نفت به تملک درآمد و پس از آن عملیات مرمت آن آغاز شد.

حسنی تصریح کرد:  بر اساس درخواست خانواده شهید تندگویان قسمت‌های عقب نشینی این خانه انجام شد. بر اساس الگوی مرمت‌ کامل، تمامی آجرهای دیوار شماره‌گذاری و عینا به سمت عقب هدایت شد.

سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: هم اکنون اقدامات در راستای مرمت این خانه موزه به اتمام رسیده است. منتظر ابلاغ هستیم تا اقدامات در زمینه موزه آرایی انجام شود.

حسنی تصریح کرد: این خانه موزه صد درصد مرمت شده است. همچنین در محدوده این خانه نیازسنجی کاربری این بنا انجام شد. بر اساس نظرات اهالی اقدامات در زمینه تبدیل این خانه به خانه موزه انجام شد تا بتوان این مکان را به پاتوق فرهنگی تبدیل کرد.

به گفته او منتظر ابلاغ نهادهای مربوطه برای موزه آرایی و ارائه آن به مردم شهر هستیم.

سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران درباره افتتاح این خانه موزه گفت: افتتاح خانه موزه شهید تندگویان در صورت ارسال ابلاغیه در بهار 1400 انجام می‌شود.

 او افزود: در هر گونه اقدامی رسالت خانه موزه حفظ شده است. برای مثال دست نوشته‌های شهید تندگویان در این اقدام حفظ و مرمت‌ بنا به شکل کامل انجام شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه موزه شهید تندگویان شهید تندگویان انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت

حسنی مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت:با توجه به افزایش ظرفیت پرواز‌ها و تعداد زائرین و عوامل کاروانها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان و با بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی الهی انجام خواهد شد.

او افزود: یک پرواز برای زائرین عمره گذار استان مازندران، در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است.

حسنی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد. 

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائرین عمره و تمتع بوده، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج محترم در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • افتتاح پل شهید دانشگر در سمنان
  • مرمت پیکره گلی محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • چند ایده‌ جذاب بهاری برای چیدمان بالکن‌های کم‌جا و کوچک خانه‌
  • «مرمت آثار باستانی» در سالن فردوس موزه سینما
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران
  • این خانه همیشه بهار است (عکس)