Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار مدال رنگارنگ برای نمایندگان کشتی ایران در اوکراین.

 «محمدصادق فیروزپور» آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در جام قهرمانان اوکراین طلا گرفت. «سجاد عباس‌پور» به مدال نقره وزن ۵۵ کیلوگرم و «محمد مختاری» و «مهدی بالی» به مدال برنز وزن‌های ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم دست یافتند.

پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین از روز گذشته در کی‌یف آغاز شد و فردا (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین امشب در شهر کی‌یف برگزار شد که نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

در وزن ۵۵ کیلوگرم «سجاد عباس‌پور» دارنده مدال نقره نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۸ در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر «ویاچسلاو بایراکتار» از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل «الهام بهرام‌اف» قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه ۱۴ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال مقابل «نوگزاری تسورتسومیا» قهرمان جهان از گرجستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب شد و به مدال نقره رسید. عباس‌پور اهل روستای خطیرکلای قائمشهر است.

در وزن ۷۲ کیلوگرم «محمدرضا مختاری» دارنده مدال نقره نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۶ در دور نخست مقابل «مالخاز آمویان» قهرمان جوانان جهان از ارمنستان با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۸ بر یک «آندری کولیک» از اوکراین را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. مختاری در دیدار رده‌بندی مقابل «پرویز نصیب‌اف» با نتیجه ۱۲ بر ۳ به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم «مهدی بالی» پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر «جهانگیر توردیف» دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد.  وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با «آرتور شاهینیان» دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بالی در این دیدار مقابل  «گئورگی میلیا» دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ از سد «زلیمخان ژیهاسوف» از اوکراین گذشت و به مدال برنز دست یافت.

کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم «علی قلی‌زادگان» دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۹ در دیدار نخست با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل «محمودجان شاوکاتوف» دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر ازبک در مرحله نیمه نهایی، قلی‌زادگان از دور رقابت‌ها حذف شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم «محمدصادق فیروزپور» دارنده مدال برنز جوانان جهان در سال ۲۰۱۹ پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر «صفرایشاک بوخورس» از الجزایر را شکست داد. وی در دور سوم مقابل «اشرف آشیروف» از جمهوری آذربایجان با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. فیروزپور در این مرحله مقابل «کاسوم کاسوموف» از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله  مقابل «مراد کورماگومدوف» کشتی‌گیر روسی‌الاصل از مجارستان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. فیروزپور در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر یک از سد «سنور دمیرتاش» دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از ترکیه گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم «امیرحسین فیروزپور» دارنده مدال طلای نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۹ در دور نخست مقابل «عثمان گوجن» دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ترکیه با نتیجه ۸ بر ۸ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل شاپیف از ازبکستان، فیروزپور از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امروز (شنبه) و در روز دوم این مسابقات پیکارهای مقدماتی پنج وزن دوم برگزار شد که در پایان «علیرضا نجاتی»، «محمدعلی گرایی» و «امین کاویانی‌نژاد» به ترتیب در اوزان ۶۰ و ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی راهی دیدار فینال شدند و «رامین طاهری» و «امین میرزازاده» نیز در اوزان ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی به دیدار رده‌بندی رفتند. در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد نیز «محمدعلی تبار» در گروه بازنده‌ها حضور دارد. مسابقات فینال و رده‌بندی پنج وزن دوم کشتی آزاد و فرنگی بعد از ظهر فردا (یکشنبه) به وقت محلی برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دارنده مدال برنز مرحله نیمه نهایی دارنده مدال نقره دیدار رده بندی نتیجه ۸ دیدار فینال جهان در سال مغلوب شد کشتی آزاد دست یافت بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدی از کسب مدال برنز بازماند 

امیر عبدی کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در وزن ۷۷ کیلوگرم در دیدار رده بندی رقابت‌های قهرمانی آسیا در قرقیزستان مقابل ماگومدوف از قزاقستان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از کسب مدال برنز بازماند و در جایگاه پنجم این رقابت ها قرار گرفت.

عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. او در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 او در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • ۲ نشان طلا، ۱ نقره و ۱ برنز برای نمایندگان ایران در پنج وزن نخست
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا صید شد + ویدئو
  • عبدی از کسب مدال برنز بازماند 
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • دادمرز به مدال نقره بسنده کرد