Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسینی لواسانی دبیر جشنواره ایده‌های کسب و کار دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: جشنواره کسب و کار‌های ارزان جهت حمایت مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی در حال برگزاری است.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه برای دانشجویان و افراد دیگر است تا بتوانند ایده‌های خود را برای شروع یک کسب و کار با اندک هزینه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواسانی با بیان اینکه جشنواره کسب و کار‌های ارزان دانشگاه خوارزمی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، تاکید کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و بعد از بارگذاری فرم‌های مربوطه می‌توانند درجشنواره وارد شوند تا ازطریق داوران مورد ارزیابی قرار بگیرند و در آخر به آن‌ها امتیاز داده شود.

دبیر جشنواره ایده‌های کسب و کار دانشگاه خوارزمی ادامه داد: برای تیم‌های انتخابی دوره‌های جشنواره آموزش‌های مقدماتی برگزار می‌شود تا بتوانند ایده‌های خود را اصلاح کرده و آن‌ها را بهبود ببخشند تا در نهایت روز پایانی جشنواره ایده‌های برتر انتخاب شوند.

لواسانی ادامه داد: این جشنواره در سطح ملی برای تمامی موسسات، پارک هایعلم و فناوری و دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و افراد غیر آکادمیک هم می‌توانند در آن شرکت کنند.

او درباره جزئیات جشنواره ایده‌های کسب و کار برای کشور گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه در میان دانشجویان است تا با هزینه اندک یا به اصطلاح پول جیبی خود کسب درآمد کنند و ایده‌های موفق این جشنواره در دنیا مطرح شده و ما به علت آشنایی دانشجویان ایرانی با این موضوع اقدام به برگزاری جشنواره ایده‌های کسب و کار کرده ایم و وبینار‌های آموزشی در طول جشنواره برای آشنایی با کسب و کار‌های جدید برای همه افراد برگزار می‌شود.

لواسانی اضافه کرد: فرق این جشنواره با جشنواره‌های دیگر در این است که یک فرآیند آموزشی برای تمامی دانشجویان کشور به منظور ارائه ایده‌های نوین و برتر و نحوه به کارگیری آن‌ها در خصوص کسب درآمد است.

بیشتر بخوانید

ارزشیابی اساتید دانشگاه خوارزمی بر مبنای آموزش مجازی آغاز شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره کسب و کار دانشگاه خوارزمی جشنواره ایده های کسب و کار دانشگاه خوارزمی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد