Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ پیرلو پس از تساوی 1-1 هلاس ورونا و یوونتوس در هفته بیست و چهارم سری آ گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی یوونتوس در مصاحبه با DAZN گفت:

ناامیدکننده است. از قبل می دانستیم که بازی بسیار سختی در انتظار ماست. سخت ترین بخش کار یعنی زدن گل او را انجام دادیم، از حریف جلو افتادیم اما نتوانستیم برتری را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی جزییات که خیلی به چشم نمی آید، تفاوت را رقم می زند اما متاسفانه برخی از بازیکنان جوان هنوز درک درستی از این جزییات ندارند.

وقتی در چنین بازی هایی موفق به زدن گل اول می شوید، باید با سه امتیاز به خانه برگردید. متاسفانه امشب فقدان بازیکنان باتجربه خود را حس کردیم و بازیکنان جوان، درک درستی از جریان بازی نداشتند. از الکس ساندرو و کریستیانو رونالدو خواستم با سایر بازیکنان در صحبت باشند اما متاسفانه کافی نبود.

بعضی از بازیکنان پس از یک ساعت، خسته شدند اما قابل پیش بینی بود. با سیستم 3-4-2-1 بازی کردیم؛ کولوسفسکی و رمزی قرار بود مدافعان حریف را تحت فشار قرار بدهند و از رونالدو حمایت کنند. در نیمه دوم انرژی لازم برای تداوم پرس از جلو را نداشتیم و فضا برای هلاس ورونا باز شد.

بازی ها فشرده است و به اندازه کافی بازیکن آماده در اختیار نداریم بنابراین خستگی برخی از بازیکنان به یک مسئله مهم تبدیل شده است. هلاس ورونا در هر نقطه از زمین، پرس می کند. مهاجمی که بتوانیم با او با توپ های بلند به صورت مستقیم بازی کنیم، در تیم نداریم بنابراین مجبور هستیم تحت هر شرایطی بازی را از خط دفاعی آغاز کنیم. امشب چون هلاس ورونا از جلو پرس می کرد و البته وضعیت زمین خیلی خوب نبود، کار برای ما سخت شد.

تیم در شرایط اورژانسی است اما باید از داشته های خود بهترین استفاده را ببریم. فقدان بازیکنانی چون دیبالا و موراتا را حس می کنیم؛ موراتا و دیبالا در هر تیمی باشند، آن تیم فقدان آنها را حس می کند.

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هلاس ورونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله نیمه نهایی برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای والیبال ایتالیا تیم ورونا در شب خوب امین اسماعیل نژاد با نتیجه سه بر یک از سد مودنا گذشت و به بازی برای کسب رتبه پنجم صعود کرد.

در این دیدار ورونا ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 پیروز شدند و مودنا نیز ست سوم را با نتیجه  25 بر 23 برد.

در این مسابقه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی ورونا شب درخشانی داشت و هجده امتیاز برای تیمش کسب کرد. اما امتیاز آورترین بازیکن ورونا بازهم نوموری کیتا با بیست امتیاز بود.

ورونا با این برد حالا برای کسب رتبه پنجم باید به مصاف لوبه برود که بازی بسیار سختی برای یاران امین اسماعیل نژاد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد