Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@02:18:55 GMT

پیش بازی آاس رم - میلان؛ جنگ قدرت در المپیکو

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۴۳۹۱

پیش بازی آاس رم - میلان؛ جنگ قدرت در المپیکو

آاس رم و میلان در نبردی حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت

در هفته بیست و چهارم فصل 21-2020 سری آ ایتالیا، تیم های آاس رم و میلان مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی آاس رم و میلان:

اطلاعات بازی آاس رم و میلان تاریخ برگزاری: یکشنبه، 10 اسفند 1399 (28 فوریه 2021) ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم المپیکو، رم بررسی وضعیت تیم های آاس رم و میلان جدال آاس رم و میلان بسیار حساس و برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ پس از دیدار جنجالی رفت، رم و میلان می خواهند فردا به یکدیگر ثابت کنند که کدام تیم قدرتمندتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
علاوه بر این، آاس رم با توجه به تساوی یوونتوس در تلاش است دوباره به رده سوم سری آ برگردد تا نسبت به سایر رقبا شانسش برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا بالاتر رود. از سوی دیگر میلان که چند هفته ای است نتایج جالبی نگرفته، می خواهد با کسب پیروزی مقابل رم به مسیر پیروزی برگردد و البته در کورس قهرمانی باقی بماند. شکست یا حتی تساوی مقابل رم، می تواند شانس میلان را هم مثل یوونتوس برای قهرمانی در سری آ کاهش دهد. از این رو این دیدار برای هر دو تیم رم و میلان بسیار مهم و حیاتی است. 

کنفرانس خبری سرمربیان آاس رم و میلان

پائولو فونسکا: میلان در بحران نیست؛ آن ها فقط کمی در نتیجه گیری به مشکل خورده اند استفانو پیولی: بازی با رم، 6 امتیازی است؛ آنها بدون ژکو هم خطرناک هستند ترکیب احتمالی آاس رم و میلان (اسکای ایتالیا)

آاس رم (1-2-4-3): پائو لوپز | مانچینی، کریستانته، فازیو | کارسدورپ، ویار، ورتو، اسپیناتزولا | پلگرینی، مخیتاریان | مایورال

میلان (1-3-2-4): دوناروما | کالابریا، کیائر، رومانیولی، تئو هرناندز | تونالی، کسیه | سالماکرز، چالهان اوعلو، ربیچ | ابراهیموویچ

غایبان آاس رم و میلان

آاس رم: کریس اسمالینگ، ایبانیز، داویده سانتون، ریکاردو کالافیوری، ادین ژکو (مصدوم)

میلان : اسماعیل بن ناصر (مصدوم)

جایگاه  آاس رم و میلان در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 2 میلان 15 4 4 45 28 17 49 4 آاس رم 13 5 5 47 35 12 44 رویارویی های پیشین آاس رم و میلان

 

بهترین بازیکنان آاس رم و میلان از نگاه آمار تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز آاس رم هنریک مخیتاریان (7.42) هنریک مخیتاریان، جردن ورتو (9) هنریک مخیتاریان (8) میلان زلاتان ابراهیموویچ (7.8) زلاتان ابراهیموویچ (14) هاکان چالهان اوعلو (8) نکات آماری بازی آاس رم و میلان رم در 16 بازی خانگی اخیرش نباخته است رم در 16 بازی خانگی اخیرش در 14 بازی حداقل 2 گل به رقبا زده است پیش بینی هواسکورد

آاس رم 2-2 میلان

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آاس رم و میلان بازی آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده روسی، سرمربی رم، ظهر امروز در آستانه بازی سرنوشت ساز مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان، در جمع رسانه ها صحبت کرد. رم هفته قبل در سن سیرو توانسته بود بازی رفت را با یک گل برنده شود.

ده روسی گفت که فردا به دنبال حفظ برتری 1-0 به دست آمده در بازی رفت در میلان هستند.

او در مورد وضعیت اندیکا که در بازی اخیر مشکل قلبی پیدا کرده بود، گفت: «حال اندیکا خوب شده و این مهمتر از هر چیزی است. نگرش و رفتار تیمی ما در لحظه از حال رفتن انیدکا طبیعی بود. همه ما با هم این کار را انجام دادیم و فکر می کنم هر مربی ای چنین رفتار می کرد. این خوب است که بفهمیم ما حتی در لحظات سخت، به خصوص در آن لحظات، نه تنها زمانی که برنده می شویم، یک خانواده هستیم.»

ده روسی در مورد بازی با میلان گفت: «آنها با همه توانشان در بازی برگشت می جنگند چون چیزی برای از دست دادن ندارند. آنها می خواهند برنده شوند و به یکی از اهداف فصل خود برسند. مسلما بازی دشواری خواهد بود. ما به خوبی تمرین کرده ایم و هدف حفظ برتری بازی رفت و رسیدن به نیمه نهایی است. در ورزشگاه خودمان هدفی جز این نداریم.»

تعویق اودینزه-رم پس از مشکل اندیکا: «مدیران باشگاه در تلاش هستند تا تاریخ جدیدی را برای از سرگیری بازی پیدا کنند. به دلیل تقویم شلوغ ما، یافتن تاریخی که مناسب همه باشد کار آسانی نیست و من فکر می کنم این برای فوتبال ایتالیا اتفاق خوبی است.»

ده روسی در مورد کیفیت میلان گفت: «ویژگی هایی در حریف وجود دارد که همیشه باید به آنها احترام گذاشت و باید به ایده ها و سورپرایزهای مربی حریف نیز فکر کرد. بازی رفت با میلان کاملا متعادل بود و شاید برای ما کمی بهتر پیش رفت. میلان تاکتیک های خود را زیاد تغییر نخواهد داد، اما ما هم نمی خواهیم تغییرات زیادی داشته باشیم و غافلگیر شویم. ما برای پیروزی وارد زمین می شویم و تلاش کنیم گلی به ثمر برسانیم که به آنها ضربه کاری را بزند.»

دیگر خبرها

  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • خلاصه بازی آاس رم ۲-۱ میلان (لیگ اروپا - 2023/24)
  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • ساعت دقیق پخش بازی میلان و رم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم