Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:18:31 GMT

جاده سیل‌زده خرم‌آباد - پلدختر در انتظار اختصاص اعتبار

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۴۳۹۷

جاده سیل‌زده خرم‌آباد - پلدختر در انتظار اختصاص اعتبار

حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به راه ارتباطی خرم آباد - پلدختر اظهار داشت: این پروژه دو بحث دارد، یکی بحث اصلاح کامل جاده بوده که حدود ۳۰ کیلومتر اصلاح مسیر در آن داریم.

وی با تاکید بر اینکه در این مسیر حدود هشت هزار متر تونل داریم عنوان کرد: قطعاً این مسیر یک پروژه چهار تا پنج ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دو قطعه از این پروژه از سوی قرارگاه خاتم و یک پیمانکار دیگر در دستور کار قرار گرفته و دو قطعه دیگر آن هنوز باقی مانده است.

کاظمی با اشاره به اینکه هدف ما این بود که اعتباری اخذ کنیم و این چهار قطعه را فعال کنیم افزود: همچنین بحث ماده ۵۶ و مشارکت بانک‌ها را در اجرای این پروژه در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه در این رابطه موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی را گرفتیم تصریح کرد: مانعی در این رابطه در بانک ملی وجود دارد چرا که قرار است یک کنسرسیوم بانکی بوده و در اجرای این پروژه حمایت داشته باشد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بانک پارسیان و بانک سپه اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: همچنین موانع موجود در بانک ملی هم در حال رفع است.

کاظمی تصریح کرد: در این راستا ۳۳۰ میلیارد از طریق کنسرسیوم بانک‌ها در رابطه با این پروژه حمایت مالی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همچنین پیگیر هستیم که اعتباری از طریق آقای «نوبخت» برای پروژه اخذ کنیم گفت: این اعتبار در حال پیگیری است تا زمانی که اعتبار بانک‌ها در اختیار پروژه قرار می‌گیرد.

کد خبر 5157433

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی حمیدرضا کاظمی سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر مشهد شیراز کرونای انگلیسی زلزله بارش برف اردبیل گرگان عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۹ تهران در حاشیه بازدید رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پلیس راهور تهران بزرگ و معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از طرح شاخه غربی بزرگراه یادگار امام گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تملک بخشی از معارضین، ۲۲۰ میلیارد تومان برای تملک اراضی ارتش و ۸۰۰ میلیارد تومان برای تملک سوله‌های آموزش و پرورش و در مجموع حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع معارضان اختصاص یافته و رفع معارضان در مرحله نهایی قرار دارد.

محمد رحیم مرتضوی افزود: مردم منطقه ۹ از بار ترافیکی رنج می‌بردند و در مسیر میدان آزادی با ترافیک مواجه بودند و امیدواریم با اقدامات در حال انجام معاونت فنی و عمرانی، گشایش ترافیکی حاصل شود.

شهردار منطقه ۹ افزود: ۴۲ ملک با قیمت ۹۷۰ میلیارد تومان شناسایی و قیمت‌گذاری شده‌اند و ما ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سازمان املاک و مستغلات دریافت و درخواست کردیم اولویت‌ها از بین این ۴۲ ساختمان اعلام شود تا بتوان تملک آنها را به نتیجه رساند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ هم در این بازدید گفت: بار ترافیک میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، میدان فتح و معابر اطراف با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام سبک خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور با تاکید بر اهمیت تکمیل شاخه شرقی طرح گفت: در بخش شرقی این طرح و بزرگراه شهید شوشتری سال‌ها کاری انجام نشده و در این دوره اقدامات آن آغاز شده و البته هنوز به بهره برداری نرسیده است. وی افزود: با تکمیل شاخه شرقی این طرح، محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد