Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@13:52:20 GMT

عثمان محمدپرست از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۴۴۲۵

عثمان محمدپرست از بیمارستان مرخص شد

استاد عثمان محمدپرست از بیمارستان مرخص شد و امروز به خواف بازگشت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عثمان محمدپرست  پیشکسوت دوتار نوازی و مشهورترین چهره موسیقی مقامی خراسان از بیمارستان مرخص شد.

برادرزاده و داماد پیشکسوت دوتار نوازی خراسان گفت: استاد عثمان محمدپرست از بیمارستان مرخص شد و امروز به خواف بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پونه در این خصوص توضیح داد: وضعیت استاد بهبود یافته و ایشان در سلامتی به سر می‌برند. استاد عثمان محمدپرست یکشنبه هفته گذشته به دلیل خون‌ریزی معده به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف مراجعه کردند و به دلیل دارا نبودن دستگاه اندوسکوپی در خواف ایشان به مشهد اعزام شدند تا علت خون‌ریزی معده را متوجه شویم.

وی افزود: در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد کارهای معاینه و درمان استاد محمدپرست صورت گرفت و پس از این‌که دو مرتبه اندوسکوپی انجام شد، دکترها گفتند که مشکل خاصی نیست و استاد می‌توانند از بیمارستان مرخص شوند.

برادرزاده و داماد استاد عثمان محمدپرست خاطرنشان کرد: در مدتی که استاد محمدپرست در بیمارستان بستری بودند، هنرمندان زیادی برای عیادت از ایشان به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد مراجعه کردند و آقای محسن میرزاده، خواننده کرمانج، نیز در حضور استاد عثمان پرست به اجرای آواز پرداختند. همچنین آقای محمدرضا محمدی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دو مرتبه برای جویا شدن از وضعیت استاد محمدپرست به بیمارستان مراجعه کردند.

پونه با اشاره به برخی شایعات صورت گرفته درخصوص به کما رفتن و فوت استاد موسیقی خراسان، بیان کرد: متأسفانه در مدتی که استاد عثمان محمدپرست در بیمارستان بستری بودند، برخی افراد شایعه فوت ایشان را مطرح کردند که باعث ناراحتی شد و در این رابطه تکذیبیه صادر کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عثمان محمدپرست موسیقی بیمارستان استاد عثمان محمدپرست بیمارستان مرخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک