Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@23:09:30 GMT

پلمب یک مجتمع تجاری در کیانپارس اهواز

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۴۴۴۲

پلمب یک مجتمع تجاری در کیانپارس اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مهران احمدی بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز امشب از پلمب پاساژ امام رضا (ع) کیانپارس به دلیل نقض محدودیتهای تعیین شده در زمان شیوع کرونا خبر داد.

احمدی گفت: همزمان با شیوع کرونا در راستای حفظ سلامت مردم محدودیتهایی در استان خوزستان و شهر اهواز اعمال شد؛ طبق محدودیتهای تعیین شده توسط ستاد کرونا استان خوزستان فعالیت اصناف غیرضروری تخلف محسوب میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده از زمان شیوع کرونا واقف هستیم، گفت: هدف از ایجاد این محدودیتها کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس می باشد.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز حفظ سلامتی مردم را مهم ترین هدف بهداشت عنوان کرد و افزود: در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا بر اعلام رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان، با شیوع ویروس کرونا جهش یافته در خوزستان گروه‌های درگیر متفاوت‌تر از ویروس قبلی هستند بطوری که در کودکان و سنین جوان‌تر موارد بیشتری مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: استان خوزستان در شرایطی است که باید از نظر سهمیه واکسن، تجهیزات، اعتبارات و نیروی انسانی بیشتر مورد توجه مسوولان قرار گیرد تا وضعیت خطرناک فعلی بهبود یابد.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز استان خوزستان امام رضا سلامت رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان

در آیینی با حضور عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و علی‌محمد آخوندعلی، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از مهدی اعصامی، مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان و مدیر حراست دانشگاه شهید چمران اهواز تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در این آیین از مدیر حراست دانشگاه شهید چمران اهواز به‌پاس کسب عنوان حوزۀ برتر حفاظت آزمون‌های سراسری تقدیر به عمل آمد.
 
در لوح تقدیر اهدا شده به مهدی اعصامی، مدیر حراست دانشگاه شهید چمران اهواز و مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان آمده است:
 
 از تلاش‌های بی‌شائبه، خدمات ارزشمند و مساعی ماندگار جناب‌عالی و همکاران محترمتان در حفاظت آزمون آن استان که با برنامه‌ریزی دقیق، پیش‌بینی تمهیدات و اتخاذ تدابیر لازم، زمینه‌های برگزاری شایستۀ تقدیر آزمون‌های سراسری را فراهم کرده و موفق به کسب عنوان حوزۀ برتر حفاظت آزمون‌های سراسری شده‌اید، تشکر و قدردانی می‌نمایم.
 
 امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و همکاری ارزندۀ جناب‌عالی بتوانیم گام‌های مستحکم و مؤثرتری برای سنجش و ارزشیابی دقیق‌تر و تحقق عدالت آموزشی، برداریم.

دیگر خبرها

  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز