Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اراذل و اوباش معروف شهرک غرب در آخرین مورد از اقدامات مجرمانه خود قصد زورگیری از پلیس را داشت.

به گزارش برنا؛ روزهای گذشته و در جریان یک زورگیری، یکی از اراذل و اوباش معروف شهرک غرب تهران به صورت تصادفی در دام مامورین تجسس کلانتری شهرک غرب گرفتار می شود و در حین درگیری دستگیر می شود. شروری سابقه دار که امنیت تفرجگاه های غرب تهران را مختل کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ضرغام آذین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: یکی از اراذل و اوباش غرب تهران که با شمشیر و قمه اقدام به زورگیری از شهروندان می کرد، در روزهای اخیر دستگیر شد. جولانگاه این شخص پارک ها و تفرجگاه های منطقه شهرک غرب بوده است.

او افزود: شهروندان در این خصوص به کلانتری مراجعه کرده و اعلام کرده بودند که به علت ناامنی که این شخص ایجاد کرده است، دیگر نمی توانند در پارک ها حاضر شوند. این فرد سابقه دار است و سابقه دستگیری نیز دارد. این شخص به قصدی شرور بوده است که خانواده او نیز او را طرد کرده و به خانه راه نمی دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این فرد سابقه قدرت نمایی در محل را دارد و روی تمامی بدن او آثار خالکوبی اشعار و اعداد است. محل سکونت او نیز در شهرک غرب بوده و همواره تحت تعقیب بوده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به جزئیات این پرونده ادامه داد: این شخص در آخرین اقدام مجرمانه خود به مامورین مخفی تجسس کلانتری در پارک به وسیله قمه حمله می کند و قصد زورگیری از آن ها را داشته است که در درگیری فیزیکی با یکی از مامورین تجسس مغلوب و در همان محل دستگیر می شود.

سرهنگ آذین تصریح کرد: این شخص با دم شیر بازی کرده بود و در حین گشت زنی با مامورین درگیر شد و تصور کرده بود که آن ها شهروندانی در حال تفریح هستند و قصد زورگیری از آن ها داشته است.

این مقام انتظامی در خصوص امنیت در پارک های شهر خاطرنشان کرد: طبق ابلاغیه ها و دستورات رسیده ما در تمامی پارک ها تیم های گشت نامحسوس مستقر کرده ایم تا با افراد ناامن کننده جامعه و تفرجگاه ها برخورد کنند. این شخص نیز در حین این گشت ها دستگیر شده است.

متهم این پرونده در خصوص سوابق خود گفت: من 3 مرتبه دستگیر و به زندان رفته ام. یک مرتبه به علت موادمخدر و دو مرتبه به علت درگیری و زورگیری دستگیر شده ام و پس از پایان حبس نیز از زندان آزاد شده ام.

//انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت تهران حوادث زورگیری از پلیس قصد زورگیری شهرک غرب پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کرج، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

وی مطرح کرد: شگرد سارق این بود که هنگام رسیدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده از گوشی‌های همراه آنان جهت تماس با خانواده خود را می کرده و پس از گرفتن گوشی راننده سریعاً از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی و رصد پابند الکترونیک سارقان در محل‌های انجام سرقت، سارق که مجهز به پابند الکترونیک بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به هشت فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: به کارگیری شیوه‌های علمی و روش‌های نوین در مقابله با وقوع جرایم و کشف جرایم بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 6086548

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازداشت اولین سارقی که با پابند الکترونیکی دزدی می کرد!
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • ماجرای پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس چه بود؟
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه