Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:57:09 GMT

سه هزار خودرو ظرف مدت ۲۴ ساعت در خوزستان جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۴۶۰۰

سه هزار خودرو ظرف مدت ۲۴ ساعت در خوزستان جریمه شدند

به گزارش ایرنا سرهنگ منصور جمشیدی شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از شبکه خوزستان اظهار داشت: میزان جرائم اعمال شده ۲، پنج و ۱۰ میلیون است اگرچه اکثر جریمه ها به دلیل تردد در ساعات ممنوعه ( ۲۱ تا چهار بامداد) بوده که ۲ میلیون ریالی هستند.

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: خوشبختانه میزان ترددها در سطح شهر اهواز به حداقل رسیده و مردم این موضوع را به خوبی رعایت می کنند هر چند بعضی مواقع خودروهایی در سطح شهر تردد می کنند که از مردم خواهش می کنیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به قانون منع تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد انتظار داریم مردم در این زمان تعیین شده، تردد نداشته باشند چون دوربین ها و سیستم های کنترلی پلیس شماره پلاک خودروها را یادداشت و اعمال قانون می کنند.

جمشیدی عنوان کرد: ممنوعیت تردد خودرویی تا زمانی که لغو آن از سوی ستاد مدیریت کرونا استان به ما اعلام نشود همچنان برقرار است. ورود و خروج به شهرهای قرمز ممنوع بوده و مردم باید رعایت کنند.

وی گفت: آن دسته از شهروندانی که قصد خروج از شهر یا استان را دارند باید مجوز تردد را از فرمانداری مربوطه دریافت و سپس به پلیس راه استان ارائه دهند تا با مشکل مواجه نشوند و در صورتی که توسط دوربین ها و ماموران ما جریمه شوند، قابل اصلاح بوده و جرائم لغو می شوند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا خوزستان اهواز محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا خوزستان اهواز پلیس راهور ناجا خوزستان اهواز محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز

محسنی الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان در راستای کاهش تخلفات در حوزه توزیع گوشت قرمز، از قصابی‌های شهرستان مهریز بازدید کرده و قیمت انواع گوشت قرمز، نصب نرخنامه در معرض دید مشتری، تاریخ پروانه کسب، صدور صورت حساب فروش و... را کنترل و بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های قصابی موظفند که قیمت تفکیک شده فروش گوشت گوسفندی، گوساله و شتر را در واحد صنفی به صورت مشخص بر روی تابلو و در معرض دید مشتریان قرار دهند و فروشندگان گوشت قرمز هم موظفند علاوه بر رعایت نرخ مصوب، کالای با کیفیت، استاندارد و بهداشتی به مصرف کننده عرضه کنند. 

محسنی الحسینی اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت پیوسته با هدف پایش قیمت کالا‌های اساسی و خدمات، لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم خواهد داشت و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز