Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@22:25:03 GMT

پاساژ امام رضا کیانپارس اهواز پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۴۸۹۴

پاساژ امام رضا کیانپارس اهواز پلمب شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر مهران احمدی‌بلوطکی اظهار کرد: همزمان با شیوع کرونا، در راستای حفظ سلامت مردم محدودیت‌هایی در استان خوزستان و شهر اهواز اعمال شد. طبق محدودیت‌های تعیین‌شده توسط ستاد کرونای استان خوزستان، فعالیت اصناف غیرضروری تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز بهداشت غرب اهواز، وی با بیان اینکه به مشکلات اقتصادی ایجادشده از زمان شیوع کرونا واقف هستیم، گفت: هدف از ایجاد این محدودیت‌ها، کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی‌بلوطکی حفظ سلامتی مردم را مهم‌ترین هدف مرکز بهداشت عنوان کرد و افزود: در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. در همین راستا، پاساژ امام رضا کیانپارس روز شنبه به دلیل نقض محدودیت‌های تعیین‌شده در زمان شیوع کروناویروس، پلمب شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروتکل الحاقی پهپاد کمان 22 ایام البیض آزادراه غدیر حادثه سراوان اهواز کیانپارس پاساژ مرکز خرید پلمب پروتکل الحاقی پهپاد کمان 22 ایام البیض آزادراه غدیر حادثه سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است

نابودی زیرساخت‌های نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی طی ۲۰۱ روزی که از جنگ می‌گذرد و در عین حال، آواره شدن بیش از ۲ میلیون فلسطینی در این باریکه، در کنار نبود کمترین امکانات بهداشتی سبب شده است بیماری‌های مختلف عفونی در میان مردم شیوع پیدا کند. 

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد اکنون هپاتیت و مننژیت در میان فلسطینیان شیوع پیدا کرده است. 

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: بیماری‌های عفونی شدید به سرعت در حال گسترش در غزه است، زیرا شرایط غیربهداشتی از جمله آنها سرریز فاضلاب‌های انسانی به داخل خیابان‌ها و کوچه ها، و نیز نبود آب آشامیدنی کافی اصلی‌ترین دلایلی است که منجر به گسترش عفونت می‌شود.

این وزارتخانه به ویژه بر افزایش هشدار دهنده موارد هپاتیت و مننژیت تاکید کرده و خواستار حمایت فوری از همه نهاد‌های ملی، بین المللی، و بشردوستانه مرتبط با این موضوع شده است. 

پزشکان و امدادگران با توجه به فروپاشی سیستم بهداشت و درمان در غزه و نیز وضعیت وخیم انسانی به دلیل محاصره این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی، نسبت به همه گیری‌های بیماری‌های عفونی هشدار می‌دهند. 

برآورد‌ها نشان می‌دهد بیش از یک میلیون نفر از ساکنان غزه به بیماری‌های عفونی مبتلا شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا