Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:20:11 GMT

۲۰۳۴/شهید على احمدوند: در راه اسلام جان دادن گواراست

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۴۹۴۱

۲۰۳۴/شهید على احمدوند: در راه اسلام جان دادن گواراست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید على احمدوند:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود فراوان بر امام زمان و نایب برحقش امام خمینی و سلام بر تمام شهیدان اسلام از شهدای صدر کربلا تا شهدای کربلاى خونین خوزستان.

خانواده عزیزم بعد از شهادتم ناراحت نشوید و براى من گریه نکنید و مرا حلال کنید. مادرجان براى من گریه نکن. پدر جان از دخترهایم نگهدارى کنید.

من به سوی زندگى ابدى مى روم و بدانید که خوش و گواراست که در راه خدا و قرآن و امام و اسلام و انقلاب جان بدهی و به معبود برسی؛ پس برای شهادت من هرگز غم به دل راه ندهید و شاکر درگاه خداوند باشید که این قربانی را از شما قبول کرده است.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولي فقيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در دویستمین روز حمله نظامی ارتش اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت سه هزار و ۲۵ کشتار و جنایت در نوار غزه انجام داده است.
دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه افزود: در ۲۰۰ روز گذشته از حملات ارتش اسرائیل به نوارغزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و یا مفقود شدند که ۱۴ هزار و ۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند.
بنا به اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، دست کم ۳۰ کودک در نوار محاصره شده غزه بر اثر قحطی و گرسنگی شهید شدند.
در این مدت ۴۸۵ نفر از کادر پزشکی و درمانی، ۱۴۰ خبرنگار و ۶۷ نیروی دفاع مدنی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو