Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاحیه دوره آموزش ضمن خدمت ذبح کنندگان شرعی در مرکز حلال جهانی برزیل برگزار شد و به این ترتیب دوره سه روزه با هدف بازآموزی و توانمند سازی هر چه بیشتر ذبح کنندگانی که در کشتارگاه‌های خارج از کشور هستند در حال اجرا است.

تبیین مسائل فرهنگی، اجرایی، فقهی و شرعی ذبح از عناوین این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که آزمون پایان دوره اول مارس ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان گواهی معتبر بین‌المللی داده خواهد شد.

در این مراسم ۱۹ نفر از ذبح کنندگان شرعی حضور پیدا کردند، حداقل هر سه ماه یک بار دوره آموزش بین‌المللی ویژه ذبح کنندگان توسط مرکز حلال جهانی برگزار خواهد شد.

پیام فلسفی مدیر مرکز حلال جهانی گفت: برگزاری این دوره‌ها برای مرکز حلال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و آموزش می‌تواند به توانمند سازی و افزایش توان حرفه‌ای ذبح کنندگان شرعی منجر شود.

وی ادامه داد: شرکت تمام ذبح کنندگان در این دوره‌های آموزش الزامی است و مرکز حلال جهانی در آینده با ذبح کنندگانی قرارداد خواهد داشت که آموزش دیده باشند.

حجت الاسلام مهدی پور سرپرست ناظرین شرعی مرکز حلال جهانی نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز تمام ذبح کنندگان شرعی طرف قرارداد مرکز حلال جهانی دارای پرونده می‌باشند و تمام سوابق ذبح کنندگان در پرونده‌های این عزیزان ثبت گردیده و از این پس همه ذبح کنندگان شرعی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. ذبح کنندگان شرعی مورد حمایت ما هستند ولی باید بدانند که مسئول مستقیم ایشان در کشتارگاه‌ها ناظرین شرعی می‌باشند و ذبح کنندگان می‌بایست زیر نظر مستقیم ناظر شرعی کار کنند. ذبح کنندگان مشکلات جاری خودشان را مستقیماً با ما در میان بگذارند و ما پیگیری خواهیم کرد.

در پایان این جلسه برخی ذبح کنندگان به طرح نظرات خود پرداختند و عمدتاً از برگزاری این دوره آموزشی تشکر کردند و خواستار تداوم اینگونه برنامه‌ها شدند.

کد خبر 5157385

منبع: مهر

کلیدواژه: برزیل ذبح دام قرآن قرآن کریم ماه رجب ولادت حضرت علی ع سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمد قمی ایام البیض امام علی ع اعمال ام داوود سازمان دارالقرآن الکریم نهج البلاغه کانون مساجد فعالیت های قرآنی حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در یک سال گذشته در آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه به ۸۹ هزار و۵۵۱ نفر از شهروندان، ۳۸۲ هزار و ۷۵۰ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است.

محمد قربانی گفت: از مجموع خدمات ارائه شده در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه، در آزمایشگاه‌های مراکز تربت حیدریه به ۵۲ هزار و ۶۵۳ نفر ۲۲۶ هزار و ۲۸۴ خدمت، در آزمایشگاه‌های مراکز زاوه به ۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر ۹۰ هزار و ۵۵۰ خدمت و در آزمایشگاه‌های مه ولات به ۱۴هزار و ۳۶ نفر ۶۵ هزار و ۹۱۶ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد.

وی گفت: در حال حاضر ۹ آزمایشگاه و ۲۲ مرکز نمونه‌گیری در معاونت بهداشت دانشگاه و مراکز خدمات جامع سلامت فعال هستند و به همشهریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • جشن‌های دهه کرامت در قم به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود
  • اولویت تخصیص منابع مالی با پروژه‌های آبرسانی خواهد بود