Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@09:17:38 GMT

15 اسفند تا 15 فروردین سفرها ممنوع شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۵۱۸۴

15 اسفند تا 15 فروردین سفرها ممنوع شود

خبرگزاری فارس: حسینعلی شهریاری با اشاره به نحوه مدیریت اپیدمی کرونا در کشور، با توجه به در پیش بودن ایام عید نوروز، اظهار داشت: در حال حاضر نسبت به وضعیت روزها و هفته‌های آینده به شدت نگرانیم؛ چرا که برخی خبرهایی که از دولت بیرون می‌آید، نگران‌کننده است و با توجه به شیوع ویروس جهش‌یافته، قطعا نمی‌توان سفرهای نوروزی را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در برخی استان‌ها مشکل جدی داریم و قطعاً از طریق کمیسیون بهداشت و درمان توصیه‌های لازم را به دولت ارائه خواهیم کرد، گفت: درخواست ما این است که دولت و ستاد ملی کرونا از 15 اسفند تا 15 فروردین سفرها را ممنوع کنند و مردم هم دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را همچنان با جدیت دنبال کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: اگر موج چهارم کرونا ایجاد شود، با توجه به مرگ و میرهای ناشی از ویروس جهش یافته در سنین پائین، قطعا اتفاقات تلخ‌تری رقم خواهد خورد.

قرنطینه ناقص مسافران ورودی به کشور!

شهریاری با تأکید بر اینکه دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا باید جدی گرفته شود، گفت: به ویژه از وزیر کشور به عنوان رئیس قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا می‌خواهیم که اجرای دستورالعمل‌ها را جدی‌تر دنبال و کنترل کند، چرا که افرادی از خارج از کشور آمده‌اند اما به گفته آنها، در فرودگاه‌ها مراقبت لازم نمی‌شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه قرنطینه مسافران مشکوک وارد شده به کشور گفت: مواردی در فرودگاه امام (ره) اتفاق افتاده که افراد مشکوک بوده‌اند و قرنطینه شده‌اند اما فقط شب را در هتل هستند و در روز به دلیل آشنایی‌ها و ارتباطاتی که دارند، امکان خروج از هتل را پیدا می‌کنند و داخل شهر می‌روند! در سیستان و بلوچستان هم موردی داشتیم که از ایتالیا آمده بود و با وجود داشتن علائم بیماری در شهر می‌چرخید.

۲ ماه پیش به روحانی نامه نوشتیم، جواب نداد!

شهریاری با تأکید بر اینکه پروازهای خارجی را باید جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: دو ماه پیش نامه‌ای به آقای روحانی نوشتیم و درخواست کردیم که سفرهای خارجی را ممنوع کنند و در صورت ضرورت برای سفر ایرانیان مقام خارج از کشور به داخل، آنها را دو هفته به معنای واقعی کلمه قرنطینه کنند، اما متأسفانه به این نامه جواب ندادند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: در این هفته نیز مجدداً با مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا مکاتبه می‌کنیم و روند کنترل بیماری و اجرای دستورالعمل‌ها را دنبال خواهیم کرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده مجلس پروازهای خارجی ممنوعیت سفرها کمیسیون بهداشت و درمان دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود

حیدری گفت: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «شهریار حیدری» نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشور‌های مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرز‌ها انجام بدهد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرز‌ها بسیار مهم است و سفر رئیس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسائل امنیتی، قطعاً سفر رئیس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسائل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • رئیس جمهور یک قانون جدید را برای اجرا ابلاغ کرد