Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته یگانه فرد، شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان، شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان و شرکت سیم و کابل ابهر کاندید ملی صادرکنندگان برتر سال‌جاری انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اتاق بازرگانی، معدن، تجارت و کشاورزی استان زنجان شامگاه دیروز در مراسم تقدیر از صادرکنندگان برتر استان زنجان به ثبت واحدهای صادراتی از 15 شهریور تا 25 مهرماه اشاره کرد و گفت:  با اعلام کارنامه اولیه واحدهای صادراتی استان زنجان، سه شرکت استان در جمع صادرکنندگان نمونه ملی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی یگانه فرد تصریح کرد: شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان، شرکت ترانسفورماتور توزیع زنگان و شرکت سیم و کابل ابهر کاندید ملی صادرکنندگان برتر سال‌جاری انتخاب شدند.

 

به گفته وی، شرکت‌های ترانسفورماتور توزیع زنگان، صنایع خالص سازان روی زنجان، ایران ترانسفو، صنعتی مینو، گسترش صنایع روی ایرانیان، صانع روی، فرزام تجارت، سیم و کابل ابهر، شیر پاستوریزه پگاه زنجان، کالسیمین و سیلیس‌آرا از جمله شرکت‌های منتخب صادراتی استان زنجان در سال 1397 بودند.

 

وی به فعالیت 146 شرکت صادراتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بیش از 70 درصد صادرات استان را شمش روی تشکیل می‌دهد، تولیدکنندگان این صنعت از محل ورود موقت مواد اولیه و صادرات مجدد شمش سهم بالایی در صادرات استان دارند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در سخنانی با یادآوری اینکه از ۱۲ آبان با انجام کار کارشناسی وزارت صنعت معدن و تجارت به عنوان متولی صادرات و تعهدات ارزی شناخته شد، گفت: نقشه راه توسعه تجارت خارجی ترسیم شده است.

 

ناصر فغفوری با یادآوری اینکه نقشه راه توسعه تجارت خارجی توسط اتاق بازرگانی طراحی شده است، گفت: کارت بازرگانی هیچ واحد تولیدی در استان تعلیق نشده است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در 10 ماه گذشته از سال‌جاری ۲۵۱ میلیون دلار صادرات از محل مبدا تولید صورت گرفته و ۲۰۳میلیون دلار از محل صادرات گمرک انجام گرفته است.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس اتاق بازرگانی زنجان صادر کنندگان اتاق بازرگانی زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت برای کمک به تجارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، صادرات غیر نفتی کشور در سال گذشته با کاهش نزدیک ۹ درصد به ۴۹/۴ میلیارد دلار رسیده است. ارنظر کارشناسان اقتصادی تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، پایین آمدن قیمت جهانی خرید کالاها، افزایش رقایت در بازار‌های جهانی و مقررات و آیین نامه‌های خلق الساعه تجاری از موثر در کاهش صادرات کشور بوده است.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد
  • اقدامات دولت برای کمک به تجارت
  • بخشنامه جدید برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد