Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد عبدی ، هافبک تیم سایپا درباره دیدار تیمش با پرسپولیس گفت : پرسپولیس تیم بزرگی است و قهرمان نیم فصل هم شده است ، اما مقابل تیم ما کار راحتی نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهرداد عبدی با بیان اینکه سایپا شرایط خوبی برای شروع نیم‌فصل دوم دارد، اظهار کرد:

در دور رفت از نظر فنی عملکرد خوبی داشتیم، اما نتایج دلخواهمان را نگرفتیم و خیلی راحت در برخی بازی‌ها مثل دیدار با تراکتور امتیاز از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود فاصله ما با دیگر تیم‌ها خیلی زیاد نیست و می‌توانیم با یکی، دو برد همه چیز را جبران کنیم.

او ادامه داد:

در نیمی از بازی‌های نیم‌فصل اول در دقایق آخر گل خوردیم که بردها و مساوی‌ها را از بین برد. در خیلی از مسابقات بد آوردیم، وگرنه سایپا را در نیمه بالای جدول می‌دیدید. البته هنوز چیزی را از دست ندادیم و فقط ۶ امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله داریم که خیلی راحت قابل جبران است.

هافبک سایپا درباره دیدار روز دوشنبه مقابل پرسپولیس عنوان کرد:

کار سختی داریم، اما آنها هم روز راحتی نخواهند داشت. پرسپولیس در بهترین شرایط قرار دارد و قهرمان نیم‌فصل شده ولی ما هم نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آنها راحت برنده شوند. در بازی رفت از پرسپولیس امتیاز گرفتیم و این هفته هم تلاش می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

مهرداد عبدی اضافه کرد:

ما در ورزشگاه آزادی استقلال را که در آن مقطع صدرنشین بود، شکست دادیم و این باور را داریم که می‌توانیم برابر پرسپولیس هم به برتری برسیم. امیدوار هستم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و اشتباهات دیدار با تراکتور را نداشته باشیم تا سه امتیاز را بگیریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس سایپا لیگ برتر مهرداد عبدی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!

تا پیش از جدال امشب آرسنال و چلسی، سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به 93 سال قبل برمی‌گشت.

طرفداری | شاگردان میکل آرتتا، آبی‌های شهر لندن را با خاک یکسان کردند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات با برتری پنج گله شاگردان میکل آرتتا به پایان رسید. آرسنال با نتیجه 5-0 و با گل‌های لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) چلسی را در خانه‌اش درهم کوبید تا موقتا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برسد. شکست پنج گله چلسی مقابل آرسنال اما سنگین‌ترین باخت آبی‌پوشان لندنی مقابل آرسنال بوده است.

پیش از این مسابقه سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به فصل 31-1930 و 29 نوامبر 1930 در استمفوردبریج برمی‌گردد که آرسنال در آن مسابقه موفق به پیروزی 5-1 مقابل چلسی شده بود و حالا پس از 93 سال، توپچی‌ها موفق شدند که قاطع‌ترین برد خودشان برابر چلسی را به دست آورند. گفتنی است در سوی مقابل هم سنگین‌ترین شکست آرسنال برابر چلسی به فصل 14-2013 برمی‌گردد که چلسی با نتیجه 6-0 برابر آرسنال به پیروزی رسیده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • ستاره پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران