Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزایی گفت: اردوی تیم ملی آلیش بانوان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قرقیزستان از نیمه دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، مونا میرزایی، سرپرست تیم های ملی کشتی بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد برنامه های تیم ملی آلیش بانوان گفت: ما اواخر اردیبهشت ماه رقابت های قهرمانی آسیا در قرقیزستان را پیش رو داریم و به همین منظور سه مرحله اردو برای بانوان آلیش کار درنظر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورت فراهم شدن شرایط و موافقت فدراسیون کشتی اردوی اول ما به مدت 8  روز از 16 اسفندماه و با حضور نفرات اول و دوم رقابت های قهرمانی کشور در سالن توفیق جهان بخت برگزار می شود.

میرزایی تصریح کرد: البته با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط قرنطینه و بحث محدودیت اسکان نمی توانستیم تعداد بیشتری را به اردو دعوت کنیم.

سرپرست تیم های ملی کشتی آلیش بانوان در مورد عملکرد کشتی گیران در رقابت های قهرمانی کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات سال های گذشته را نیز از نزدیک دیده بودم به نظرم این رقابت ها چه از نظر کمیت و چه از نظر کیفیت بالاتر از دوره های قبل بود و بانوان آلیش کار عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشتند.

میرزایی خاطرنشان کرد: کشتی بانوان در اولویت فدراسیون کشتی است و برنامه های آن به صورت مستمر و حمایت ویژه از سوی فدراسیون پیگیری می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلیش بانوان مونا میرزایی رقابت های قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تور جهانی تنیس در مازندران

امیر دریایی رئیس هیات تنیس مازندران گفت: مسابقات تور جهانی تنیس رده‌های سنی (تنیس جونیور) با حضور ورزشکارانی از کشور‌های مختلف جهان در مجموعه ورزشی آسایش ساری شروع به کار کرد.

او افزود: تور جهانی تنیس جونیور، رقابت‌های بین المللی مخصوص جوانان است که ورزشکاران زیر ۱۸ سال در آن حاضر می‌شوند تا برای بالا بردن رنکینگ خود، امتیاز کسب کنند.

دریایی گفت: این رقابت‌ها محدودیتی در تعداد برگزاری ندارد اما هر کشوری با توجه به جایگاه جهانی تنیس خود، می‌تواند تا سطح خاصی آن را برگزار کند که هر چقدر سطح مسابقه بالاتر باشد، امتیاز قابل دریافت برای بازیکنان نیز بالاتر می‌رود.

رئیس هیات تنیس مازندران افزود: تور جهانی تنیس J ۳۰ برای تنیسور‌های رده سنی زیر ۱۸ سال از دیروز دوم اردیبهشت ماه آغاز شده است.

دریایی با اشاره به اینکه پیش از ۲۵ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰ ورزشکار دختر پسر از کشور‌های روسیه، مولداوی، ترکیه و همچنین ایران برای حضور در این رقابت‌ها شرکت کرده اند.

او افزود: مدت برگزاری این تور ورزشی ۲ هفته‌ای است که هر هفته به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

رئیس هیات تنیس مازندران در پایان گفت: در گذشته کشور ایران اجازه برگزاری مسابقات تا سطح J ۳۰ را داشت، اما در گذر زمان موفق شد که مسابقات J ۶۰ و J ۱۰۰ را برگزار کند و امسال نیز جواز برگزاری مسابقات J ۲۰۰ را نیز دریافت کرد که سطح دوم رقابت‌های جوانان است. برترین سطح این رقابت‌ها J ۳۰۰ است که به زودی اجازه کسب آن را نیز دریافت کنیم. البته در حال حاضر ایران تنها کشوری در غرب آسیا است که رقابتی در این سطح را برگزار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم