Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برتر پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام کشتی گیران و مربیان برتر اوکراین مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مسابقات 5 وزن نخست محمدصادق فیروزپور در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا دست یافت، سجاد عباس پور در وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال نقره رسید و محمد مختاری و مهدی بالی در اوزان 72 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی صاحب مدال برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رده بندی نفرات برتر 5 وزن نخست به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

57 کیلوگرم: 1- غلام جان عبداله یف (ازبکستان) 2- نودیرجان صفراف (ازبکستان) 3- بکبولات میرزانظر (قرقیزستان) و محمودجان شاوکاتوف (ازبکستان) ... 18- علی قلی زادگان (ایران)

65 کیلوگرم: 1- علی رحیم زاده (آذربایجان) 2- ارنظر آکماتالیف (قرقیزستان) 3- توران بایراموف (آذربایجان) و علی بیک عثمان اف (قرقیزستان)

74 کیلوگرم: 1- محمدصادق فیروزپور (ایران) 2- سنور دمیرتاش (ترکیه) 3- کاسوم کاسوموف (اوکراین) و گئورگی سولاوا (گرجستان)

86 کیلوگرم: 1- سباستین جزیرزانسکی (لهستان) 2- احمد ماگامایف (بلغارستان) 3- نورتیلیک کاریپبایف (قرقیزستان) و جاورئیل شاپیف (ازبکستان) ... 16- امیرحسین فیروزپور (ایران)

97 کیلوگرم: 1- سلیمان کارادنیز (ترکیه) 2- والری آندریتسف (اوکراین) 3- آلبرت ساریتوف (رومانی) و ماگمد زاکاریف (اوکراین)

کشتی فرنگی:

55 کیلوگرم: 1- توگزاری تسورتسومیا (گرجستان) 2- سجاد عباس پور (ایران) 3- راماز سیلاگاوا (گرجستان) و الهام بهرام اف (ازبکستان)

63 کیلوگرم: 1- لری آبولادزه (گرجستان) 2- کرم کمال (ترکیه) 3- نورسلطان نصیب اف (اوکراین) و هراچیا پوقوسیان (ارمنستان)

72 کیلوگرم: 1- مالخاز آمویان (ارمنستان) 2- شماگی بولکوادزه (گرجستان) 3- محمدرضا مختاری (ایران) و یوری کانکوف (بلاروس)

82 کیلوگرم: 1- آیونگو ریکادزه (گرجستان) 2- کارپت چالیان (ارمنستان) 3- استانیسلاو شافارنکا (بلاروس) و جالگاسبای بردیموراتوف (ازبکستان)

97 کیلوگرم: 1- اوزور ژوژوپبکوف (قرقیزستان) 2- گئورگی میلیا (گرجستان) 3- مهدی بالی (ایران) و کریل میلوف (بلغارستان)

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزن نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز

روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها  ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.

در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی و هلیا اسدیان به ترتیب در فرم‌های چانگ‌چوان و نان‌چوان دو مدال برنز در تالو به دست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز