Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی سنگری توسعه اینترنت مناطق محروم کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجلس اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمتی را در خصوص اینترنت به اپراتورها نداده است.

«محمدرضا احمدی سنگری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به اینکه مجلس اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمتی را در خصوص اینترنت به اپراتورها نداده است اظهار داشت: لزوم توسعه اینترنت مناطق محروم کشور از جمله مواردی است که مجلس روی آن تاکید ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مجلس با مصوبه‌ای از هرگونه افزایش قیمت اینترنت در سال 1400 جلوگیری کرده است عنوان کرد: این خبر در برخی رسانه ها و فضای مجازی به شکل وارونه و برعکس جلوه داده شده است و چنین القا شده که مجلس هزینه اینترنت را برای سال آینده افزایش داده است.

 

احمدی سنگری شیوع ویروس کرونا و اهمیت بحث آموزش‌های مجازی دانش‌آموزان را هم مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: زیرساخت‌های اینترنت در بسیاری از نقاط کشور به ویژه مناطق محروم و روستاها نامناسب است و وزارت ارتباطات و فناوری باید در جهت بهبود این شرایط اقدامات لازم را اتخاذ کند.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس دسترسی به اینترنت برای پیگیری و استمرار آموزش‌های آن‌لاین به دانش‌آموزان در دوران همه‌گیری ویروس کرونا را لازم و ضروری خواند و ابراز داشت: بر اساس مصوبه جدید تصمیم بر این شده است تا درصد امتیاز حق شبکه دولت از اپراتورها 10 درصد افزایش پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه مشکلات و نواقص شبکه شاد آموزش و پرورش رفته رفته در حال برطرف شدن است اذعان کرد: جامعه فرهنگیان و معلمان در شرایط فعلی که به دلیل شیوع کرونا ایجاد شده است به حمایت‌های مالی بیشتری نیاز دارند از طرفی مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات  هم تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهند. 

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس لزوم ایجاد شرایط مساوی برای دانش‌آموزان جهت برخورداری از مواهب آموزش را از جمله بخش‌هایی که مجلس به آن ورود کرده و از دستگاه‌های اجرایی انتظار دارد دانست و خاطرنشان کرد: باید تمام دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط دست به دست دهند تا روند آموزش در کشورمان دچار اخلال نشود.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: احمدی نماینده مردم رشت افزایش قیمت اینترنت شبکه اینترنت توسعه مناطق محروم مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، شاهپور آذروند روز دوشنبه اظهار کرد: به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان تحصیل‌کرده در پیشبرد اهداف سازمانی، دانش‌آموختگان واجد شرایط دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند برای گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به‌صورت امریه «سرباز روستایی» در مناطق محروم استان اردبیل به سامانه جامع حوزه مشمولان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به آدرس mashmoolin.iripo.ir مراجعه کنند.
وی افزود: نداشتن غیبت و کسر خدمت، عدم رابطه متقاضیان به‌عنوان بستگان سببی و نسبی با کارکنان استانداری و همچنین بومی بودن، از جمله شرایط «سرباز روستایی» است و مدت خدمت سرباز روستایی ۲۴ ماه و ثبت‌نام متقاضیان مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در دفاتر امور روستایی و شورا‌های استانداری امکان‌پذیر است و مشمولان در یکم تیر ۱۴۰۳ اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • تعیین کلان پروژه‌های هوش مصنوعی در کشور/جزئیات ۵ طرح پایش مبتنی بر فناوری روز دنیا
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟