Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@17:09:33 GMT

تصاویر/آوارگان آب های بین المللی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۵۵۸۳

تصاویر/آوارگان آب های بین المللی

تصاویری از مهاجران غیر قانونی اتباع کشورهای مختلف آفریقایی را مشاهده می کنید.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛تصاویری از مهاجران غیر قانونی اتباع کشورهای مختلف آفریقایی را مشاهده می کنید که به صورت های مختلف و حادثه آفرین درحال مهاجرت به کشور های اروپایی از جمله کشور اسپانیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت صد‌ها مهاجر غیرقانونی و قاچاقچی انسان در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  از آنکارا، علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد، در هفدهمین مرحله از عملیات موسوم به سپر (کالکان) که علیه قاچاقچیان انسان در ۶ استان اجرا شد ۸۸۱ مهاجر غیرقانونی بازداشت شدند.
تصاویر منتشره در رسانه‌های ترکیه نشان می‌دهد مهاجران که در تریلی و یا تانکر سوخت مخفی شده بودند توسط نیرو‌های ایست بازرسی ژاندارمری بازداشت شده اند.
به گفته یرلی کایا در این عملیات که طی چهار روز در شش استان ادیرنه، کرکلارالی، چاناک قلعه، ازمیر، وان و موغلا اجرا شد ۴۴ قاچاقچی انسان نیز بازداشت شدند.
وزیر کشور ترکیه تاکید کرد مبارزه با قاچاقچیان و مهاجرت‌های غیرقانونی ادامه خواهد یافت.
ترکیه در مسیر قاچاق انسان به اروپا واقع شده و سالانه هزاران نفر یا در مسیر‌های کوهستانی و یا دریا‌های این کشور جان خود را از دست می‌دهند.
در آخرین فاجعه دریایی که دو هفته قبل برای یک قایق بادی حامل مهاجران در سواحل دریای اژه رخ داد دستکم ۲۷ نفر از جمله ۴ کودک جان باخته و ده‌ها نفر نیز ناپدید شدند.
بنا به سازمان بین المللی مهاجرت در ده سال گذشته دستکم ۶۳ هزار نفر در مسیر‌های مهاجرتی جان باخته اند که ۲۷ هزار مورد فقط مربوط به دریای مدیترانه بوده است.
این سازمان اعلام کرده سال گذشته مرگبارترین سال ثبت شده برای مهاجران بوده بطوریکه بیش از هشت هزار و ۵۰۰ نفر جان خود را در مسیر‌های مهاجرتی از دست داده اند.

 

دیگر خبرها

  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • بازداشت صد‌ها مهاجر غیرقانونی و قاچاقچی انسان در ترکیه
  • کودتا و ناامنی در آفریقا؛ نقش استعمار فرانسه در قاره سیاه
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • دیوار مرزی برای کشور لازم است/ در زمینه اتباع خارجی خلاء قانونی داریم
  • همه مصائب قاره سیاه در سال گذشته؛ از تغییرات اقلیمی تامهاجرت ابدی
  • وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • شرایط دشوار آوارگان فلسطینی 
  • باند قاچاق انسان در شهرستان مرزی تایباد منهدم شد
  • پیش‌بینی وضعیت تورم در کشورهای مختلف جهان در سال ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی)