Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز گفت: در راستای زیباسازی شهر، بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری را برای نوروز ۱۴۰۰ انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در حاشیه آغاز فاز سوم طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه اظهار کرد: از امروز برنامه‌ توسعه فضای سبز برای سال ۱۴۰۰ آغاز و در این راستا گل‌کاری، هرس، سم‌پاشی و فرم‌دهی گل ها و درختان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از امروز همچنین فاز سوم طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه که شورای محترم برای سال ۹۹ تصویب کرده است، شروع می شود و علاوه بر آن، عملیات گل‌کاری و توسعه فضای سبز شهر تا پایان تابستان آینده ادامه خواهد داشت.

شهردار تبریز عنوان کرد: تلاش می کنیم که با چنین اقداماتی، تبریز را به باغ‌شهری که در قدیم بود، نزدیک کنیم چرا که به نظر من فضای سبز امروز تبریز، لایق این شهر نیست و باید این میزان افزایش یابد.

او افزود: با اقداماتی که در راستای توسعه فضای سبز انجام می دهیم، باید مردم را به اهمیت فضای سبز و موضوعات زیست محیطی حساس کنیم تا آنها نیز در حفظ و توسعه فضای سبز و بازگرداندن تبریز به باغ‌شهر کمک و مشارکت کنند.

ایرج شهین باهر گفت: کرونا تاثیر خود را در همه جا نشان داده و شهروندان نیز با توجه به این فضای استرسی که کرونا ایجاد کرده، به نشاط اجتماعی نیاز دارند و بر این اساس ما طبق روال قبل، روز به روز زیباسازی و فضای سبز شهر را توسعه می دهیم.

او ادامه داد: تبریز یک شهر میهمان‌دوست است و عزیزانی که به شهر ما مسافرت می کنند، مورد احترام ما هستند اما خود مردم تبریز نیز در اولویت استفاده از امکانات و فضای سبز هستند و تلاش می کنیم تا بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری و زیباسازی را برای نوروز ۱۴۰۰ انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوروز گل کاری توسعه فضای سبز گل کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش قدس آنلاین، جعفر میعادفر در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت. همچنین دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز نیز فعال بود و در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

به گفته وی در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی