Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@17:22:21 GMT

مهمانی عمو پورنگ برای عید نوروز ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۵۷۳۴

چندی پیش، برنامه «بچه محل» مسلم آقاجانزاده و داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در شبکه دو به پایان رسید و حالا خبر از ساخت کار نمایشی جدیدی به نویسندگی و کارگردانی برادران درویشعلی‌پور به گوش می‌رسد که همچون سال گذشته، تنورِ کنداکتور تلویزیون را گرم نگه می‌دارند.

به تعبیر آقاجانزاده، این کار نمایشی خاص و متفاوت از کارهای گذشته این گروه است و از ۲۵ اسفند، با آماده شدن دکور و لباس و گریم، فیلمبرداری‌اش را در تهران آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او گفت: «این روزها شهرام خلج از گریمورها و چهره‌پردازان خوب سینما و تلویزیون، مشغول چهره‌پردازی شخصیت‌های این کار نمایشی است که ۱۲ شخصیت اصلی دارد. شخصیت‌هایی که بازیگران حرفه‌ای و کاربلد ایفای‌شان خواهند کرد و عمو پورنگ مثل گذشته در نقشِ خودش اما با چهره‌پردازی و اتفاقات جدید در این پروژه، حضور مؤثر و ویژه خودش را خواهد داشت.»

آقاجانزاده تاکید کرد: «فعلاً به دلیل آماده شدن شرایط تولید مثل گریم، لباس و دکور که خیلی نقش ویژه‌ای در این کار خواهند داشت به جزئیات بیشتری از این پروژه اشاره نمی‌کنم اما این کار نمایشی، ۴۰ قسمتی است که ان‌شاءالله در عید نوروز و ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت. نگارش فیلمنامه این کار نمایشی ادامه دارد و هدف‌گذاری‌مان مثلِ همیشه روی خانواده است و به طورخاص ضمن کار روی اقوام، روی شخصیت‌های اصلی داستان هم کار ویژه‌ای می‌شود.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «از ۲۵، ۲۶ اسفندماه که فیلمبرداری آغاز شود باید شبانه‌روزی کار تولید را پیش ببریم تا بتوانیم از همان شب عید نوروز، این کار نمایشی را به آنتن برسانیم.»

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کار نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار اصفهان با بیان اینکه ۲۴ نمایشگاه صنایع‌دستی و ۸۵ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در این کلانشهر برگزار خواهد شد، اعلام کرد که بخشی از این برنامه‌ها با مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی با رویکرد محله‌محوری، بخش دیگر در سطح مناطق و بخش نیز به‌عنوان برنامه های شاخص در سطح شهر و ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود. علی قاسم‌زاده مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را ویژه برنامه‌ای با حضور هنرمندان مطرح که آثاری درباره اصفهان خلق کرده‌اند، آیین اختتامیه مسابقه بین‌المللی «نقاشی پوپک» و زنگ انشا با موضوع «من در اصفهان ۱۴۱۰» معرفی کرد.

شهروندمحوری

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مسئول هفته فرهنگی اصفهان نیز به همشهری گفت: «مقام معظم رهبری تعریف جالب و زیبایی از اصفهان داشتند با این مضمون که القاب اصفهان یکی دو تا نیست و این شهر، شهر علم و ایثار است و شهر هنر و زندگی. به همین دلیل هم بود که برای هفته فرهنگی اصفهان در سال جاری، شعار اصفهان، شهر زندگی را انتخاب کردیم.»

کمال حیدری از اجرای بیش از 300 برنامه در مناطق 15گانه و همچنین محدوده طبیعی ناژوان خبر داد و افزود: «این برنامه‌ها برای گروه‌های مختلف طراحی می‌شود. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های امسال هفته فرهنگی اصفهان با سال‌های گذشته توجه به محله‌ها و جلب بیشتر مشارکت مردم بوده است. بر همین اساس، گروه‌های هدف از دانش‌آموزان تا دانشجویان، ورزشکاران، هنرمندان، کودکان کار، بیماران خاص و همه اقشار مردم در این برنامه‌ها دیده شده‌اند.»

هفته سلامت نیز با هفته فرهنگی اصفهان هم‌زمان شده است که به همین دلیل، شهرداری اصفهان ویژه‌ برنامه‌هایی را هم در این زمینه تدارک دیده که در منطقه ناژوان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
هفته فرهنگی اصفهان گرامیداشت یک جهان شهر

بازگشایی کارخانه ریسباف

ریسباف، سال ۱۳۱۱ در سمت جنوب شرقی سی‌وسه‌پل با مشارکت جمعی از سرمایه‌داران در اصفهان راه‌اندازی شد و یکی از ٨ کارخانه ریسندگی اصفهان است که شناسنامه ورود صنعت مدرن به ایران به شمار می‌آید؛‌ کارخانه‌ای که دهه 1380 به صورت کامل تعطیل شد. این کارخانه که در سال 1381 ثبت ملی شده است، همزمان با هفته فرهنگی اصفهان برای احیاء و عملیات نجات‌بخشی در اختیار شهرداری قرار گرفت و طبق گفته علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان به عنوان بزرگترین موزه اصفهان بازگشایی خواهد شد.

کد خبر 846374 برچسب‌ها استان اصفهان تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • مهمانی اصفهان | در هفته اصفهان چه خبر است؟
  • عکس‌| خانواده بکام در مهمانی تولد ویکتوریا