Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@08:17:38 GMT

انصراف مددی از انتخابات فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۵۷۷۰

مدیر عامل باشگاه استقلال از حضور انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد. خبرگزاری میزان - با اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد.

مدیرعامل استقلال جهت پست نمایندگی مدیران عامل باشگاه‌ها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کاندیداتوری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مددی درباره دلایل انصرافش از کاندیداتوری در این انتخابات، گفت: می‌خواهم با همه توان برای رفع مشکلات و چالش‌های باشگاه پرهوادار استقلال تلاش کنم و معتقدم خدمت به هواداران استقلال در این برهه خاص، اهمیت به مراتب بیشتری از حضور در فدراسیون فوتبال دارد. بر این اساس، اولویت اول و آخر من در حال حاضر استقلال است. البته بنده به عنوان عضو مجمع فدراسیون در خدمت عزیزان هستم، ولی بهتر است که تمرکز اصلی خود را در استقلال بگذارم تا ان‌شاءالله با کمک همه ارکان باشگاه، استقلال را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

 

بیشتر بخوانید: استقلال به دنبال جذب هافبک تراکتور

 

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال احمد مددی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال احمد مددی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه پرسپولیس از مهاجم استقلال را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

 در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف