Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران با اشاره به ورود جدی استانداری به موضوع تامین آب شهرک صنعتی شمس آباد گفت: قرارداد این طرح 18 ماهه می باشد و امید است با ورود جدی استانداری موضوع تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فریدون عطایی در بیستمین جلسه کمیته اقتصادی و مقابله با تحریم ها مشترک با سیزدهمین جلسه جهش تولید و رفع موانع سرمایه گذاری اظهار داشت: در زمینه آب‌رسانی به شهرک صنعتی شمس آباد بین سه مجموعه آستان حرم امام در مورد فضای سبز، شهر فرودگاهی با محوریت فضای سبز و شهرک شمس آباد در مورد آب، قراردادی با مجموعه آب منطقه ای استان تهران منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مسیر 5 کیلومتری این گذر موضوع تملک وجود دارد و 2300 تن لوله نیاز است افزود: قرارداد اولیه این طرح سال 98 منعقد شده و پیشرفت کمی داشته که با برگزاری جلسات و یپگیری به دنبال تسریع در این موضوع هستیم.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران عنوان کرد: یکی از مهم ترین موضوعات شرکت شهرک های صنعتی موضوع تامین آب برای استمرار تولید است که این مساله نیاز به جدیت و پشتکار دارد.

عطایی سپس گفت: مباحث فنی و هزینه بر بودن تملک در مسیر به سبب گرانی زمین باعث شده این طرح با مشکل  مواجه شود؛ البته قرارداد این طرح 18 ماهه می باشد و امید است با ورود جدی استانداری موضوع تسریع شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورود جدی استانداری شمس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران

سعید صادقی در این باره اظهار داشت: برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد.

وی ادامه داد: کلینیک کسب و کار تهران با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی با بهره گیری از مشاوران و متخصصین حوزه صنعت اگر تغییر کاهشی در روند ظرفیت تولید این واحد‌ها ایجاد شده باشد ضمن انجام عارضه یابی، در صورت لزوم برای آن‌ها پروژه‌های بهبود و اصلاح نظام مدیریت را تعریف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحد‌ها و بنگاه‌های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی تاکید کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم