Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ولی باج معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ،گفت: درحال حاضر ۱۲ واحد دارای پروانه بهره برداری طراحی و مونتاژ آسانسور در سطح استان، مجاز به طراحی و نصب آسانسور می‌باشند.

او ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای ارتقای سطح دانش و تجربه متقاضیان و دست اندر کاران این صنعت، افزایش کیفیت، ایمنی و رضایت متقاضیان و ساماندهی متقاضیان این کسب و کار، اقدام به صدور مجوز پروانه و طراحی و مونتاژ آسانسور می‌نماید که بر همین اساس پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور برای متقاضیانی که دارای شرایط لازم از جمله وجود مدیر طراحی و مهندسی، پرسنل فنی حداقل دو نفر، سوابق کاری مرتبط، مکان مناسب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز داراباشند صادر می‌گردد.

باج با اشاره به حساسیت عملکرد آسانسور‌ها در حمل و نقل نفرات و به تبع آن اهمیت این صنعت در پروژه‌های ساختمان سازی ، بیان کرد: با توجه به وضعیت فعلی ساختمان سازی که عمدتا به صورت مجتمع و آپارتمان سازی رایج می‌باشد، جا دارد فعالین این صنعت به صورت ویژه موضوعات مذکور را مورد توجه قرار دهند و از انعقاد قرارداد با شرکت‌های فاقد مجوز از سازمان صمت و نصب و راه اندازی آسانسور‌های بدون کیفیت و فاقد استاندارد لازم اجتناب نمایند.

او بیان کرد: اکثر حوادثی که عمدتا در آسانسور ها‌ی نصب شده رخ می‌دهد ناشی از عدم دقت در طراحی، نصب و رعایت استاندارد‌های لازم می‌باشد و تنها راه موثر در کاهش حوادث و خطرات در بهره برداری از آسانسور، نصب قطعات ایمن و اجرای دقیق الزامات استاندارد می‌باشد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با بیان اینکه شرکت‌های فاقد مجوز از این سازمان قادر به دریافت تاییدیه استاندارد از اداره کل استاندارد استان نخواهند بود ، مطرحکرد: مالکین ساختمان برای طراحی و اجرای آسانسور می‌بایست از طریق شرکت‌های دارای پروانه از وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام نمایند و از انعقاد قرارداد با شرکت‌هایی که فاقد پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور هستند پرهیز کنند تا در مراحل بعدی دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن پروانه بهره برداری طراحی و مونتاژ آسانسور معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار

علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در  قالب سفر هیات دولت به استان سمنان ، واحد تولیدی زرین بافت مهربان تولید کننده کیسه‌های پروپیلن ساده تک رشته‌ای و چند رشته‌ای با سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵ نفر را در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی را افتتاح کرد.

همچنین با حضور وزیر صمت واحد تولیدی پاسارگاد صنعت باطری تولید کننده انواع جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار هم به بهره برداری رسید.

این واحد با اعتبار ۶۶ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۶۰ نفر و ظرفیت تولید ۲ هزار تن جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار آغاز به کار کرد.

وزیر صمت در حاشیه افتتاح این واحد‌ها، از اجرای سیاست‌هایی برای توسعه کمی و کیفی صنعت و راه اندازی واحد‌های راکد با توجه به شعار سال و تاکید بر مشارکت مردمی با عنوان جهش تولید خبر داد و گفت: وزارت صمت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کنار آنان است

مرتضی علی آبادی با بیان اینکه سمنان از استان‌های صنعتی و پیشرو در کشور است افزود: در این سفر طرح‌های ویژه حمایت از واحد‌های صنعتی با دستور رئیس جمهور اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان