Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@20:58:27 GMT

صنعا: مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۵۹۸۹

صنعا: مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است

دولت صنعا سیاست مجازات جمعی که ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی در قبال ملت یمن در پیش گرفته و نیز نقض اصول قوانین بین المللی انسانی توسط این ائتلاف را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت صنعا گفت، نبرد آزادسازی دیگر مناطق باقیمانده از استان مارب از مهمترین نبردهای استراتژیک ملت یمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، ایستادگی وزارت خانه ها و نهادها و پایبندی آنها در این شرایط استثنائی موفقیتی بزرگ و شکست طرح دشمن محسوب می شود. دشمن از همان آغاز تلاش کرده وزارت خانه ها و نهادها بخصوص نهادهای خدماتی را تخریب و فعالیت های مختلف آن را به تعطیلی بکشاند.

دولت صنعا سیاست مجازات جمعی که ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی در قبال ملت یمن در پیش گرفته است و نیز نقض اصول قوانین بین المللی انسانی توسط این ائتلاف را محکون کرد نقضی که جنایت جنگی محسوب می شود.

دولت یمن همچنین از سازمان ملل و جامعه جهانی خواست به جای صدور بیانیه محکومیت در حق کسانی که از وطن خود دفاع می کنند، رفتار مجرمانه ائتلاف را در حق بیش از ۲۵ میلیون یمنی محکوم  کنند.

صنعا ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی را مسوول تمامی تبعات و مسوول اخلاقی و جنایی ناشی از ادامه ممانعت از وصول مشتقات نفتی به حدیده اعلام کرد و از آزادگان جهان خواست این ائتلاف متجاوز ستمگر، اقدامات جنایتکارانه و سیاست مجازات جمعی او را محکوم کنند که قریب به شش سال است در حق ملت یمن در پیش گرفته است.

همچنین مشایخ و قبایل استان مارب و هیئت امور قبایل با حضور عبدالله الحاکم، رئیس سازمان اطلاعات نظامی در دولت نجات ملی صنعا دیدار کردند.

در این دیدار راههای آزادسازی دیگر مناطق باقیمانده از استان مارب و استقبال از نظامیان بومی مارب، حاضر در ائتلاف متجاوز بررسی شد. 

در بیانیه این دیدار تاکید شد که نبرد آزادسازی مارب، نبرد همه یمنی هاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگ یمن استان مأرب ائتلاف متجاوز ملت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۱ / شریک شرقی ۱۰ میلیاردی
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی
  • پاکستان، شریک استراتژیک/ فرصت ۱۰ میلیارد دلاری برای ایران
  • خروج نیرو‌های آمریکا از نیجر، پیروزی استراتژیک روسیه
  • تل‌آویو، بازنده شطرنج استراتژیک با تهران