Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@18:25:31 GMT

خسارات ناشی از حمله موشکی به ریاض

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۰۴۶

سخنگوی رسمی اداره کل دفاع مدنی عربستان صبح روز یکشنبه از خسارات ناشی از شلیک موشک بالستیکی نیروهای یمنی به ریاض پایتخت عربستان خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به نقل از العالم، محمد الحمادی، سخنگوی رسمی اداره کل دفاع مدنی عربستان گفت: تیم‌های دفاع مدنی شهر ریاض شامگاه شنبه همزمان با شلیک موشک بالستیکی توسط حوثی‌ها از یمن دست به کارشده و موشک را ره گیری و سپس منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترکش این موشک‌ها به چندین شهرک مسکونی در اماکن مختلف اصابت کرد و خسارات مالی به یک منزل زد، اما تلفات جانی نداشت.

یادآور می‌شود، ائتلاف متجاوز یمن به رهبری عربستان شامگاه شنبه از مقابله با حمله یه موشک بالستیکی نیرو‌های یمنی به ریاض پایتخت عربستان خبر داد.

تلویزیون عربستان نیز به نقل از ائتلاف گفت: یک موشک بالستیکی شلیک شده توسط حوثی‌ها به سوی ریاض پایتخت عربستان ره گیری و منهدم شد.

برچسب ها: ریاض ، حمله وشکی ، عربستان ، شلیک موشک ، نیروهای یمنی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ریاض عربستان شلیک موشک نیروهای یمنی موشک بالستیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد

همزمان با عملیات «وعده صادق» از خاک جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق پویش "تیتر اول رسانه‌های جهان" در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همزمان با اجرای عملیات «وعده صادق» از خاک جمهوری اسلامی ایران که با موشک و پهباد به سوی مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی همراه بود، پویش "تیتر اول رسانه‌های جهان" مبنی بر حمله مقتدرانه ایران به اسراییل به همت سازمان زیباسازی در فضای تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

"من لشگر قدسی‌ام" در پایتخت اکران شد

براساس این گزارش، این اکران فرهنگی با تیترها و متن‌هایی از رسانه‌های تاثیرگذار بین‌المللی همچون فارین افرز و تیتر: "واقعیت این است که ایران از هر زمان دیگری بر خاورمیانه مسلط‌تر شده است" و رسانه خبری ای‌بی‌سی نیوز نیز از تیتر: "5 موشک بالستیک ایران به پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل اصابت کرد." استفاده شده‌ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد
  • خسارات صهیونیست‌ها از حمله ایران فراتر از تصور بود
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل
  • سامانه‌های موشکی ۱۵ خرداد و اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ ارتش ایران | تصاویر
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل
  • از دوران وابستگی تا روزگار سرافرازی
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم
  • درون سر جنگی موشکی که به اسرائیل شلیک شد