Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-25@14:57:04 GMT

قرارداد بلند مدت گازی چین و روسیه امضا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۰۵۳

قرارداد بلند مدت گازی چین و روسیه امضا شد

روسیه قراردادی بلندمدت برای عرضه گاز طبیعی مایع‌شده به چین امضا کرد.

به گزارش راشا تودی، شرکت نواتک، بزرگ‌ترین تولیدکننده مستقل گاز روسیه، با یکی از شریکان چینی خود قراردادی بلندمدت برای عرضه گاز طبیعی مایع‌شده (ال‌ان‌جی) امضا کرده است تا حضور خود را در منطقه رو به رشد آسیا-اقیانوسیه گسترش دهد.

بر اساس قراردادی که نواتک با شرکت چینی گروه شنرجی امضا کرده است، این شرکت روس در مدت ۱۵ سال بیش از ۳ میلیون تن گاز طبیعی مایع را به پایانه‌های چین می‌فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئونید میخلستون، مدیرعامل شرکت نواتک در بیانیه‌ای اعلام کرد: راهبرد تجاری ال‌ان‌جی ما تنوع بخشیدن به مشتریانمان و هدف قرار دادن مصرف‌کنندگان در منطقه رو به رشد آسیا-اقیانوسیه است. بازار چین از مناطق کلیدی در راهبرد بازاریابی ال‌ان‌جی ماست و قصد داریم عرضه این محصول را به این کشور بیش از پیش افزایش دهیم.

«آرکتیک ال‌ان‌جی ۲» دومین پروژه بزرگ ال‌ان‌جی روسیه در قطب شمال است که شامل ساخت سه بخش مایع‌سازی گاز با ظرفیت مجموع سالانه ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تن می‌شود. این پروژه توانسته چند سرمایه‌گذار خارجی از جمله شرکت‌های سی‌ان‌اواوسی و سی‌ان‌پی‌سی چین، شرکت توتال فرانسه و کنسرسیومی از شرکت میتسوئی و جاگمک ژاپن را جذب کند. سهم هرکدام از این شرکت‌ها در این پروژه ۱۰ درصد است.

 

برچسب هاال ان جی آرکتیک چین روسیه نواتک (Novatek)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: چین روسیه نواتک Novatek آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو ال ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • فناوری در خدمت جنایت
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • دیپلماسی می‌تواند مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کند
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد