Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@01:39:32 GMT

اردوی کمانداران ریکرو از فردا آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۰۶۶

اردوی کمانداران ریکرو از فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، اردوی تیم ملی تیر وکمان در ماده ریکرو از فردا دوشنبه در سایت ورزشگاه آزادی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

صادق اشرفی، میلاد وزیری، شیوا شجاع‌مهر و امین منصوری (جوانان) از آذربایجان شرقی، امیر یزدانی (جوانان) و امین پیرعلی از اصفهان، نیلوفر علیپور از البرز، مهتا عبداللهی(انتخاب سرمربی) از تهران، زهرا نعمتی از کرمان، سوگند رحمانی از کیش و رضا شبانی از یزد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو تا ۲۶ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

اردوی تیم کامپوند نیز که از سوم اسفندماه در حال برگزاری است و تا ۱۴ اسفند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5157816

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان ریکرو اردوی تدارکاتی زهرا نعمتی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد انتخابات فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی مهدی قائدی مهدی طارمی باشگاه پرسپولیس تورنمنت بين المللي علیرضا بیرانوند کاراته تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

تیم ملی والیبال ایران اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرد تا برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده شود.

موتا پائز، سرمربی برزیلی ـ فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران، اسامی ۳۹ بازیکن را جهت شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی اعلام کرد.

محمد فلاح سرعتی‌زن تیم ملی که به اردو هم دعوت شده بود در صفحه شخصی خود اعلام کرد به دلیل آسیب دیدگی شخصی امکان حضور در اردو را ندارد و انصراف داد.

او نوشت: تمامی این تصمیمات با هماهنگی کادر فنی تیم ملی و فدراسیون والیبال بوده است.

کد خبر 844783 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - تیم ملی والیبال - ایران

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • میزبانی قم از لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال