Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@16:14:08 GMT

انصراف مدیرعامل استقلال از انتخابات فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۰۸۵

انصراف مدیرعامل استقلال از انتخابات فوتبال

مدیرعامل استقلال که برای کاندیداتوری هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نامزد شده بود، انصراف خود را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد. مدیرعامل استقلال جهت پست نمایندگی مدیران عامل باشگاه‌ها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کاندیداتوری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی درباره دلایل انصرافش از کاندیداتوری در این انتخابات، گفت: می‌خواهم با همه توان برای رفع مشکلات و چالش‌های باشگاه پرهوادار استقلال تلاش کنم و معتقدم خدمت به هواداران استقلال در این برهه خاص، اهمیت به مراتب بیشتری از حضور در فدراسیون فوتبال دارد.

وی افزود: بر این اساس، اولویت اول و آخر من در حال حاضر استقلال است. البته بنده به عنوان عضو مجمع فدراسیون در خدمت عزیزان هستم ولی بهتر است که تمرکز اصلی خود را در استقلال بگذارم تا ان‌شاءالله با کمک همه ارکان باشگاه، استقلال را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات فدراسیون فوتبال احمد مددی مدیرعامل استقلال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام از کاندیدا‌های فدراسیون شطرنج که از روز ۱۵ فروردین آغاز شد، سرانجام روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان رسید. در حالیکه تا روز گذشته تنها ۳ نفر ثبت نام کرده بودند که مهمترین آنها کمال جوانمرد دبیر سابق کمیته پارالمپیک بود، روز چهارشنبه و در آخرین روز ثبت نام ۱۲ نفر دیگر نام نویسی کردند تا تعداد کاندیدا‌های ثبت نامی فدراسسون شطرنج به ۱۵ نفر برسد. 

مهمترین اتفاق روز آخر عدم ثبت نام شادی پریدر سرپرست فدراسیون بود. پریدر که در روز آخر برای حضور در انتخابات استعفای خود را اعلام کرده بود، پس از دیدار با وزیر ورزش و مذاکره با وی از تصمیم خود منصرف شد و استعفای خود را پس گرفت تا در انتخابات حضور نداشته باشد. با منتفی شدن حضور پریدر ۱۲ کاندیدای دیگر به فدراسیون مراجعه کرده و برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند. 

بدین ترتیب با وجود حمایت جامعه شطرنج از وی، شادی پریدر که در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس فعالیت داشت و از ۲۷ آذر پارسال با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد، در انتخابات شطرنج حضور نخواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج: درآمد فدراسیون از جریمه بیانیه‌ها تامین نمی‌شود!
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
  • ورود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به بازی استقلال - شمس آذر
  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه