Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@14:39:32 GMT

مددی از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۰۹۱

مددی از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد

مدیرعامل استقلال از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد.

 به گزارش ایسنا و به نقل از  باشگاه استقلال، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال از انتخابات فدراسیون فوتبال انصراف داد. مدیرعامل استقلال جهت پست نمایندگی مدیران عامل باشگاه‌ها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کاندیداتوری کرده بود.

مددی درباره دلایل انصرافش از کاندیداتوری در این انتخابات، گفت: می‌خواهم با همه توان برای رفع مشکلات و چالش‌های باشگاه پرهوادار استقلال تلاش کنم و معتقدم خدمت به هواداران استقلال در این برهه خاص، اهمیت به مراتب بیشتری از حضور در فدراسیون فوتبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، اولویت اول و آخر من در حال حاضر استقلال است. البته بنده به عنوان عضو مجمع فدراسیون در خدمت عزیزان هستم ولی بهتر است که تمرکز اصلی خود را در استقلال بگذارم تا ان‌شاءالله با کمک همه ارکان باشگاه، استقلال را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران احمد مددی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود

به گزارش همشهری‌آنلاین، هر چه به زمان تعیین تکلیف پرسپولیس و استقلال در مورد حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر می‌شویم، وزن اخبار ناخوشایند سنگین‌تر می‌شود و به‌طور کلی اینطور به‌نظر می‌رسد که حداقل یکی از این دو تیم قادر به حضور در مسابقات باشگاهی قاره کهن نخواهد بود. هر روز اظهارنظرهای ناامیدکننده‌تری در این مورد منتشر می‌شود و در همین راستا استاد مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم در تازه‌ترین سخنانش گفته: «نباید مردم را نسبت به وضعیت پرسپولیس و استقلال امیدوار کنیم.»

بله خب؛ همه ما می‌دانیم در فوتبالی که شما رئیس آن هستید، امیدواری و خوش‌بینی سم است! یادش به خیر؛ یکی از وعده‌های تاج در بازگشت دوباره به فوتبال این بود که مشکل مجوز آسیایی سرخابی‌ها را حل می‌کند، اما پارسال استقلال جواز نگرفت و شاید امسال هیچ‌کدام نگیرند!

کد خبر 844536 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!
  • اولتیماتوم کمیته انضباطی به کاپیتان و مدافع استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای ۲ بازیکن و باشگاه استقلال
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • علی خطیر: هفته‌های پایانی را با VAR برگزار کنند، صحت سنجی علایق رنگی داوران سخت نیست
  • خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید