Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون فوتبال از ساعت 10:30 در سالن اجلاس سران در شرایطی آغاز می‌شود که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به همراه وحید هاشمیان در این مراسم حضور پیدا کرد.

* رؤسای هیأت‌های مختلف فوتبال با اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران که منقش به یوز ایرانی است در محل برگزاری انتخابات حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مسؤولان برگزاری انتخابات محلی را برای ثبت عکس یادگاری در نظر گرفتند و نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال با حضور در مقابل محل تبلیغات تصاویر خود را به ثبت رسانده و وارد سالن می‌شوند.

* خبرنگاران رسانه‌های گروهی از طبقه دوم سالن اجلاس سران اخبار مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را پوشش می‌دهند.

* به هنگام ورود علی کریمی، وی به محض دیدن اعضای مجمع با آنها خوش و بش کرد و همچنین کیومرث هاشمی نیز این کار را انجام داد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز در شرایطی برگزار می‌شود که مصطفی آجورلو، شهاب عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی برای تصدی صندلی ریاست فدراسیون با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی انتخابات علی کریمی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در سازمان جوانان هلال احمر کشور در این خصوص گفت: مهمترین هدف این سازمان این است که جوانان بتوانند در رابطه با خدمات اجتماعی حاضر شده و مسئولیت اجتماعی را پذیرفته و جامعه پذیر شوند و به مردم کمک کنند تا در طول زندگی و خدمت به عنوان یک عنصر خدمتگزار به جامعه معرفی شوند.   آیت الله معزی در ادامه گفت: وضعیت سازمان جوانان بسیار خوب بوده  و حضور جوانان فعال با استقبال خوبی روبرو شده است.   حجت الاسلام حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور با اشاره به داوطلب محور بودن این مجموعه گفت: در همین راستا تلاش می‌شود در تصمیمگیری‌ها و اجرای برنامه‌ها حداکثر استفاده از اعضای جوانان انجام شود و وظیفه ما در سازمان جذب سازماندهی توانمندسازی نگهداری تخابات کانون‌ها می‌باشد.   وی در ادامه گفت عضای حاضر در مرحله کشوری ابتدا از مرحله کانون دانشگاه‌ها کانون روستایی و کانون جوانان به عنوان دبیر کانون انتخاب شده و سپس در سطح شهرستان و بعد در انتخابات استانی حضور داشته و در مرحله پایانی نیز در انتخابات کشوری حاضر شده‌اند.  

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم