Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامرضا قائدامینی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: ساماندهی کالا‌های اساسی از بدو تولید تا رسیدن عادلانه به دست مصرف‌کننده و نظارت بر رعایت بهداشت محل‌های توزیع از جمله وظایف این سازمان است که باعث شده بازرسان سازمان صمت به صورت شبانه‌روزی و در شیفت‌های مختلف نظارت جدی بر بازار داشته باشند و هم‌پای کادر درمان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ابتدای امسال تا به امروز تعداد ۵۴ هزار فقره بازرسی از صنوف مختلف در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته که ۲ هزار و ۷۸۰ مورد تخلف در قالب ۲ هزار و ۴۰۰ پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید

تشدید نظارت بازرسان بر بازار چهارمحال و بختیاری در آستانه عید نوروز

قائدامینی اضافه کرد: ارزش پرونده‌های تخلف ارسال شده به رقم ۳۲ میلیارد تومان رسید که عمده این تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و عدم درج قیمت است.

او ادامه داد: در حوزه آرد و نان نیز ۶۶۰ تخلف در قالب ۵۲۰ پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که ۱۲۳ مورد آن گران‌فروشی، ۱۳۸ مورد عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سایر موارد تعطیلی خودسرانه است.

قائدامینی گفت: اجرای طرح‌های نظارتی ایام نوروز نیز از تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه شروع شده و تا پایان فروردین‌ماه امسال ادامه خواهد داشت که در این مدت ۲۰ روزه شروع طرح، ۲ هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از صنوف صورت گرفته و ۲۶۰ تخلف در قالب ۲۲۰ پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صمت تعزیرات حکومتی ویروس کرونا طرح های نظارتی چهارمحال و بختیاری ارسال شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: همچنین لردگان با دمای ۲۱ درجه گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: بارش‌های رگباری از عصر امروز در استان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • اعزام ۳۸۰ زائر چهارمحال و بختیاری به حج تمتع
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ۳۸۰ زائر از چهارمحال‌ و بختیاری به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • ۱۱ فقره پرونده قتل عمد به صلح و سازش منجر شد
  • کشف لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری
  • پاسخگویی به بیش ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱
  • تعطیلی ۶ واحد عرضه فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در لاهیجان