Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان مجدد ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۰ از امروز، دهم اسفندماه ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کنکور سراسری ۱۴۰۰ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌ حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روز‌های ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متقاضیانی که در مهلت تعیین شده از ۱۲ تا ۲۰ بهمن ۹۹موفق به ثبت‌نام نشدند می‌توانند در مهلت مجددی که از امروز، دهم اسفند آغاز می‌شود تا روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای شرکت در کنکور سراسری ثبت‌نام کنند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در کنکور سراسری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند در روز‌های ۱۰ تا ۱۳ اسفند ۹۹ نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور سراسری کنکور 1400 سازمان سنجش کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری فردا چهارشنبه آغاز می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  علی صدر گفت: با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که صرفا در روز‌های چهارشنبه ۲۹ فروردین و پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: داوطلبان باید ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند و این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات قابل پذیرش نخواهد بود.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

گفتنی است، آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز
  • آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از ۲۹ فروردین
  • آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری فردا چهارشنبه آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
  • آخرین فرصت ثبت نام در آزمون سراسری دانشگاه‌ها
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری