Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی به کنایه روز گذشته مهدی علی‌نژاد درباره برنامه اقتصادی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش در برنامه ورزش و مردم که روز جمعه گذشته از شبکه یک سیما پخش شد در پاسخ به طرح‌های اقتصادی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال به کنایه درباره علی کریمی گفت:

کاندیداهای فدراسیون فوتبال باید به وزارت ورزش وام بدهند!

حالا علی کریمی با انتشار یک استوری که تصویر آن را در زیر می بینید جواب معاون وزیر را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق معمول هم هشتگ فوتبال پاک در پست‌های علی کریمی دیده می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال علی کریمی علی کریمی فدراسیون فوتبال مهدی علی نژاد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار توزیع شده اند و هر حرفه‌ای در بخش دولتی و خصوصی یکسان سازی شده است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ارجاع بیماران به بخش خصوصی کاهش یافته و لیست انتظار بیماران کم شده است.

 معاون درمان وزارت بهداشت  ادامه داد: اکنون ۳۰ درصد از ظرفیت درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاهی برای بیماران ارجاع شده از سطح اول در نظر گرفته شده است.

کریمی تاکید کرد: برای بیماران صعب العلاج ۵۷ بسته خدمتی جهت پوشش بیمه‌ای تدوین شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار‌ها ۴۱ ارگان حیاتی با اورژانس هوایی جهت انجام عمل جراحی پیوند منتقل شده است.

کریمی ادامه داد: رویکرد وزارت بهداشت تسهیل سرمایه گذاری بخش  خصوصی در پروژه‌های بهداشتی و درمانی در کنار تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت است.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: صدور مجوز‌ها برای مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی مراکز درمانی و کلینیک‌ها نسبت به گذشته تسهیل پیدا کرده است و تمام موانع غیر ضرور با مصوبه شورای عالی درمان برای بخش خصوصی حذف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!
  • اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی
  • اعلام زمان ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون شطرنج