Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری شنبه شب در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرستان زلزله زده دنا افزود: روزانه ۱۵ هزار پرس نهار و شام گرم در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی، غذایی و رفاهی با هماهنگی هلال احمر و به نام دستگاه‌های دولتی کمک کننده، در بین مردم زلزله زده عادلانه توزیع می‌شود، گفت: دولت در اولین جلسه ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بلند مدت و بلا عوض برای شهر زلزله زده سی سخت در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار افزود: بنا به نظر دولت تا پایان تیرماه همه منازل در مناطق زلزله زده شهرستان دنا ساخته می‌شود.
وی اظهار داشت: زلزله نباید ما را از وضعیت سایر مناطق غافل کند و سرکشی از شهرستانها و مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد و رفع مشکلات آن‌ها به عنوان یک اولویت اصلی باید در نظر گرفته شود.

استاندار تاکید کرد: در خصوص بازسازی منازل مسکونی سرکشی مسئولان و بررسی مشکلات مردم زلزله زده ادامه دارد و رایزنی‌ها با مسئولان برای برطرف کردن مشکلات مردم دنا با همه توان انجام می‌شود.

کلانتری افزود: معاون رئیس جمهور، رئیس بنیاد مسکن، رئیس بحران و هلال احمر کشور، وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان در یک روز به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند و با رایزنی از مدیران ارشد دستگاه‌های حمایتی در کشور از مسئولان کشوری امکانات و اعتبارات خیلی خوبی برای شهرستان زلزله زده دنا دریافت و امکانات خوبی به این شهرستان داده شد.

کد خبر 5157741

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری زلزله ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد کرونای انگلیسی شیراز بوشهر زلزله بارش برف اردبیل گرگان عکس استانها زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واریز یارانه غذایی مادران ؛ طرح یسنا کشوری شد

به گزارش همشهری آنلاین، طرح یسنا با هدف کمک به امنیت غذایی مادران دارای فرزند زیر دو سال، از سال گذشته برای حدود ۲۴ هزار مادر واجد شرایط در دهک اول درآمدی اجرا شد و دامنه ا=آن از ۸ استان کم برخوردار شامل کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام، گلستان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، هرمزگان فراتر نرفت، اما حالا، آن‌گونه که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده، این طرح به‌صورت سراسری و برای سه دهک کم‌درآمد اجرایی شده

تاکنون مبلغ یارانه مازاد برای این دسته از مادران معادل ۴۰۰ هزار تومان بود؛ اما اکنون طبق اظهارات صورت مرتضوی، اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶۰۰ هزار تومان برای مادران واجد شرایط در تمام استان‌های کشور تأمین شده است و افراد شامل این طرح می‌توانند اقدام به خرید کنند.

آمارهای ارائه شده از سوی وزیر کار حاکی از این است که در فاز کشوری طرح یسنا ۹۳۵ هزار و ۷۲۴ نفر در خانواده‌های سه دهک کم‌درآمد که مادران دارای فرزند زیر ۲ سال در آنها حضور دارند، از یارانه ۶۰۰ هزار تومانی خانوار بهره‌مندی می‌شوند.

پیش‌ازاین سه مرحله تأمین اعتبار طرح یسنا برای دهک اول درآمدی در ۸ استان و به ازای هر مادر ۴۰۰ هزار تومان انجام شده بود و در طرح جدید، این یارانه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی در سه دهک به‌صورت کشوری انجام می‌شود و خانوارهای مشمول می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش‌بینی‌شده در سبد غذایی مورد تأیید وزارت بهداشت، شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی جات، میوه‌جات و سبزی‌ها و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به‌صورت رایگان خرید کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: برای خانوارهای مشمول یارانه مادران دارای کودک شیرخوار که مشمول طرح یسنا هستند، پیامک ارسال می‌شود و اعتبار این طرح در حساب سرپرست خانوار مشمول شارژ شده که در قالب طرح کالابرگ قابل‌استفاده است.

همچنین خانوارها می‌توانند با کد ملی سرپرست خانوار و سیم‌کارت به نام او وارد برنامه کاربردی «شما» شوند و ضمن اطلاع از وضعیت مشمول بودن یا نبودن، از میزان اعتبار باقی‌مانده در حساب و نام و نشانی فروشگاه‌های نزدیک خود مطلع شوند.

بر اساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است با معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان، مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال را که بر اساس آزمون وسع، نیازمند حمایت هستند، شناسایی کرده و خدمات سبد تغذیه رایگان و بسته بهداشتی رایگان را ماهانه به آنها اختصاص دهد.

کد خبر 845568 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها يارانه معيشتي وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی یارانه

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز یارانه غذایی مادران ؛ طرح یسنا کشوری شد
  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در استان‌های سیل‌زده
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر