Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@23:11:58 GMT

تور عکاسی پروژه های کوچک مقیاس منطقه 20

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۵۶۳۴۶

تور عکاسی پروژه های کوچک مقیاس منطقه 20

خبرگزاری آریا - تور عکاسی پروژه های کوچک مقیاس منطقه 20 ویژه عکاسان خبری شنبه 09 اسفند ماه 1399 با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران روابط عمومی شهرداری منطقه 20 و آژانس عکس تهران برگزار شد.
همه عکس ها | http://www.tehranpicture.ir/u/1nO
تور عکاسی پروژه های کوچک مقیاس منطقه 20 تور عکاسی پروژه های کوچک مقیاس منطقه 20 تور عکاسی پروژه های کوچک مقیاس منطقه 20 تور عکاسی پروژه های کوچک مقیاس منطقه 20
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۵۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید

سیدانور رشیدی در دیدار با استاندار کردستان که با حضور اعضای شورای شهر سنندج انجام شد، اظهار کرد: کلنگ احداث پارکینگ طبقاتی در مساحت ۳ هزار مترمربع روبروی پارک شهدا به زودی انجام می‌شود.

شهردار سنندج تاکید کرد: ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در رفع مشکل ترافیک به ویژه در هسته مرکز شهر سنندج دارد در این راستا نیازمند اعتبارات ملی و جهشی هستیم.

وی افزود: رونمایی از ۶ هزار میلیارد پروژه‌ی سرمایه‌گذاری، مجتمع فرهنگی شهدا و شهرداری الکترونیک از دیگر برنامه‌های شهرداری سنندج در سال جاری است.

رشیدی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی برای عید سعید فطر، هفته سنه، ۲۲ گولان و ... تعریف شده که زمینه افزایش شور و نشاط اجتماعی را بیش از پیش در شهر خلاق موسیقی جهان تحقق می‌بخشد.

شهردار سنندج همچنین از برنامه‌ریزی برای افتتاح فاز اول پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار در فصل عمرانی امسال خبر داد.

بیشتر بخوانید

برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان

وی با بیان اینکه ۴۰۰ وظیفه از سوی وزارت کشور برای شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: کمبود منابع نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات، فضای اجتماعی و سیاسی همه و همه به نحوی موجب شده که کار در شهرداری سخت و طاقت‌فرسا باشد.

شهردار سنندج عنوان کرد: بیش از یک میلیون و ۵۶۰ هزار متر مربع آسفالت و بیش از ۱۸۰ هزار مترمربع پیاده راه سازی در شهر سنندج طی سال گذشته انجام شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته شاهد رویداد‌های بزرگ فرهنگی و افتتاح چندین پروژه متعدد از پارک‌های بزرگ مقیاس تا پروژه‌های مرتبط با رفع مشکل ترافیکی در شهر سنندج بودیم که این روند در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • نمایی از زیبایی و شکوه شهرک اکباتان | عکاسی از زاویه جدید +تصویر
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • مشوق‌های دولت برای سرمایه‌گذاری و توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان
  • دمی در بهشت هند کوچک بیاساییم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق